Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
روند قیمت فولاد صادراتی ایران/ افزایش قیمت ۱۵ دلاری بیلت در هفته گذشته
 

روند قیمت فولاد صادراتی ایران/ افزایش قیمت ۱۵ دلاری بیلت در هفته گذشته

یکشنبه، 01 آبان 1401 | Article Rating

 آخرین قیمت‌های فولاد صادراتی ایران را بررسی می‌کند تا دیدی نسبت به درآمدهای ارزی صادرکنندگان فولاد کشور و فرصت‌های صادراتی پیش روی آنان به دست آید. به نقل از متال بولتن، در هفته گذشته، میانگین قیمت بیلت صادراتی ایران ۴۷۸.۵ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، افزایش ۱۵ دلاری معادل ۳.۲ درصدی را نشان می‌دهد. قیمت اسلب صادراتی ایران نیز در هفته گذشته ۴۳۰ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن تغییری را نشان نمی‌دهد.

قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که قیمت فوبِ اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته تغییری نداشت و اسلب در قیمت ۴۳۰ دلار به ازای هر تن معامله شد. در هفته گذشته، قیمت فوبِ بیلت صادراتی ایران در بنادر کشور ۴۷۷ تا ۴۸۰ دلار به ازای هر تن بود که میانگین این قیمت‌‌‌ها نسبت به قیمت‌های ۲۰ مهر، افزایش ۳.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت شمش صادراتی ایران نسبت به کف آن در سال جاری ۸.۷ درصد افزایش یافته با این وجود قیمت‌ها هنوز تا برگشت به سطوح قابل قبول فاصله دارد.

قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که در هفته گذشته قیمت شمش صادراتی CIS از ۵۳۰ دلار به ۵۲۰ دلار به ازای هر تن رسید و کاهش ۱.۹ درصدی را تجربه کرد. قیمت اسلب صادراتی CIS نیز با افزایش ۱.۶ درصدی به ۴۷۸ تا ۴۹۲ دلار به ازای هر تن رسید.

تصاویر
  • روند قیمت فولاد صادراتی ایران/ افزایش قیمت ۱۵ دلاری بیلت در هفته گذشته
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها