Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بخشنامه جدید وزارت صمت برای کف عرضه کلیه محصولات زنجیره آهن و فولاد / بیشترین معافیت عرضه برای تولیدکنندگان شمش القایی
 

بخشنامه جدید وزارت صمت برای کف عرضه کلیه محصولات زنجیره آهن و فولاد / بیشترین معافیت عرضه برای تولیدکنندگان شمش القایی

ﺳﻪشنبه، 08 آذر 1401 | Article Rating

سیف اله امیری، مدیرکل دفتر معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت در نامه ای به مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران، کف عرضه جدید «کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی، شمش و کلیه محصولات فولادی» را به تفکیک هر شرکت اعلام کرده است.

طبق اطلاعاتی که به تحریریه « چیلان » رسیده است، این بخشنامه بر اساس تولید ۶ ماهه اول ۱۴۰۱ هر یک از شرکت های تولیدکننده کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی، شمش و محصولات فولادی همانند تولیدکنندگان میلگرد، تیرآهن و ورق ( پس از کسر خود مصرفی) تدوین و ابلاغ شده است.

از نکات قابل توجه بخشنامه جدید صمت در رابطه با کف عرضه محصولات زنجیره آهن و فولاد در بورس کالا، عبور این وزارتخانه از اصرار قبلی خود بر مکلف کردن کارخانجات به عرضه ۱۰۰ درصدی است. به گونه ای که کف عرضه ابلاغی در بخشنامه جدید برای تولیدکنندگان بزرگ شمش قوسی ۸۰ درصد تولید قابل عرضه و برای واحدهای شمش القایی ۲۰ درصد و برای میلگرد ۶۰ و برای تیرآهن ۷۰ درصد تولید قابل عرضه تعیین شده است.

به گزارش  چیلان ، بیشترین معافیت برای تولیدکنندگان شمش القایی صورت گرفته است.

طبق این گزارش، شرکت‌های تولیدکننده کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی و همچنین تولیدکنندگان ورق(ورق گرم و سرد) هم چنان مکلف به عرضه ۱۰۰ درصدی در بورس کالا هستند.

photo ۲۰۲۲ ۱۱ ۲۹ ۱۰ ۰۲ ۵۵

 

تصاویر
  • بخشنامه جدید وزارت صمت برای کف عرضه کلیه محصولات زنجیره آهن و فولاد / بیشترین معافیت عرضه برای تولیدکنندگان شمش القایی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها