Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
جریمه مالیاتی و بیمه، مشکل صنایع
 

جریمه مالیاتی و بیمه، مشکل صنایع

یکشنبه، 13 بهمن 1392 | Article Rating
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: جریمه های سنگین مالیاتی و بیمه، صنایع کشور را دچار مشکل کرده است.
به گزارش استیل یاران به نقل از فولاد نیوز، سیدعبدالوهاب سهل آبادی» در نشست کمیسیون پشتیبانی اتاق بازرگانی افزود: صنعتگران ما گاهی برای مبالغ بسیار ناچیز بدهی به اداره مالیات، ممنوع الخروج می شوند.
وی با اشاره به وجود 16 نماینده از اتاق بازرگانی در هیات های حل اختلاف مالیاتی اظهار کرد: کارشناسان بخش خصوصی و تشکل هایی مانند اتاق بازرگانی و خانه صنعت، معدن و تجارت باید این مسائل را به مسوولان انتقال دهند.
وی با اشاره به چالش هایی مانند تورم و ناهماهنگی دولت با بخش خصوصی در بعضی موارد اضافه کرد: در سال گذشته برای پیگیری مسائل روز صنعتگران، 19 مصوبه در کمیسیون پشتیبانی اتاق بازرگانی داشتیم که 17 مصوبه از آنها اجرایی شده و دو مورد دیگر در حال پیگیری است.
سهل آبادی با بیان اینکه دنیا می داند جنگ با ایران منتفی است، اظهار کرد: صاحبان صنعت این روزها در حال انجام جهاد و حماسه اقتصادی هستند.
وی گفت: امروز شرایط کشور به گونه ای است که بخش خصوصی باید وارد کار شود.
مشاور مالیاتی اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه گفت: امروز بزرگترین مشکل مالیاتی تولیدکنندگان مربوط به مالیات بر ارزش افزوده است.
«رضا فروزنده فر» افزود: اداره مالیاتی استان اصفهان فهرستی از شرکت ها را به عنوان لیست سیاه در سایت خود منتشر کرده و هر تولیدکننده ای که با این شرکت ها معامله داشته باشد، رد می شود.
وی ادامه داد: دفاتری به خاطر این مساله رد می شود که معاملات ثبت شده در آن مربوط به قبل از ارائه این فهرست توسط اداره مالیاتی است.
مشاور حقوقی اتاق بازرگانی اصفهان نیز به تشکیل کمیته سرمایه گذاری با همکاری این اتاق و دادگستری برای بررسی موانع سرمایه گذاری در اصفهان اشاره کرد و گفت: حضور شرکت های دولتی یا وابسته به دولت در بسیاری از امور مانند پیمانکاری ها، امکان رقابت را از بخش خصوصی می گیرد.
«کامران پورجوهری» افزود: اصل 44 قانون اساسی درست اجرایی نشده و بسیاری از واگذاری ها به شکل امروزی، خصوصی سازی نیست.
به گزارش ایرنا،وی پیشنهاد کرد: نهادی با عنوان نهاد بازسازی شکل بگیرد تا پیش از اینکه نهاد ورشکستگی، مرگ یک شرکت را اعلام کند با اقداماتی مانند ادغام با شرکت های بزرگتر یا پیگیری وام آن را نجات دهیم. 
تصاویر
  • جریمه مالیاتی و بیمه، مشکل صنایع
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها