Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش سهم تولید در تبصره 5 محقق نشد
 

افزایش سهم تولید در تبصره 5 محقق نشد

شنبه، 19 بهمن 1392 | Article Rating
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص سهم تولید و صنعت در بودجه 93 گفت: ما به‌دنبال افزایش سهم تولید از 10 درصد به 12 درصد در تبصره (5) بودیم که متاسفانه این امر محقق نشد.
مجید منصوری در گفتگو با خبرنگار «فولاد نیوز»، ضمن بیان این مطلب افزود: نمایندگان مجلس برای این که تولید رونق بگیرد خواستار افزایش سهم تولید بودند که این امر رخ نداد اما همین 10 درصد نیز به عنوان کمک به تولید در نظر گرفته شده که با تلاش و جدیت مسئولین می توان رونق را به تولید بازگرداند.
وی نکته مثبت بودجه 93 را در تحویل به موقع آن به مجلس دانست و افزود: با تحویل به موقع بودجه می توان سر فرصت بودجه را بررسی و تحلیل کرد.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص تصویب بهره مالکانه 30 درصدی معادن گفت: بر اساس جزئیات لایحه بودجه 93 مقرر شد کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی استخراج‌کننده معادن سنگ آهک که پروانه بهره‌برداری آنها به نام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و یا شرکت‌های تابعه می‌باشد، می بایست ۳۰ درصد مبلغ فروش محصولات خود که شامل سنگ‌‌آهن خام، سنگ‌آهن دانه‌بندی و کنستانتره است را به حساب درآمد عمومی خزانه‌داری کل کشور واریز نمایند.
منصوری در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که وزیر صنعت، معدن و تجارت، نجات کشور را در فعال کردن اقتصاد، تولید و تجارت برشمرده است لذا در صورت عملی شدن این شعار از سوی صنعتگران می توانیم در سال آینده شاهد شکوفایی صنعت کشور باشیم. 
تصاویر
  • افزایش سهم تولید در تبصره 5 محقق نشد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها