Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
سهم متوسط بخش صنعت و معدن از بودجه 93
 

سهم متوسط بخش صنعت و معدن از بودجه 93

یکشنبه، 20 بهمن 1392 | Article Rating
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی وضعیت بخش صنعت و معدن در بودجه 93 را متوسط خواند و گفت: اگر بخواهیم سهم بخش صنعت و معدن را نسبت به کل بودجه 93در نظر بگیرم این بخش سهم متوسطی از این بودجه را به خود اختصاص داده است.
علی علیلو افزود: اگر بخواهیم سهم بخش صنعت و معدن در بودجه سال 93 نسبت به وضعیت اقتصادی کشور در نظر بگیریم میزان دریافتی این بخش کم است لذا می بایست نسبت به میزان بودجه ارائه شده به مجلس به این امر نگاه کنیم.
وی افزود: برای داشتن صنعتی پویا در کشور مسئله اساسی بحث مدیریت است ، با داشتن مدیران فعال در بخش صنعت می توان با کمترین هزینه بیشترین برداشت را داشت.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر مدیران صنعتی کشور برای سال آینده باید با جدیت برنامه ریزی کنند و تمام امید خود را معطوف به بحث بودجه نکنند زیرا هنر یک مدیر خوب در این است که با تمام حداقل ها موفق عمل کند.
علیلو در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر اکثر صنایع کشور در رکود به سر می برند صنعت فولاد نیز از این قاعده مستثنی نیست اما امید است در سال آینده با پشت سر گذاشتن تحریم ها و برنامه ریزهای کارشناسانه شاهد پیشرفت هر چه بیشتر صنعت در کشور باشیم.
تصاویر
  • سهم متوسط بخش صنعت و معدن از بودجه 93
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها