Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بررسی صدمات دولت قبل به صنعت فولاد
 

بررسی صدمات دولت قبل به صنعت فولاد

پنجشنبه، 24 بهمن 1392 | Article Rating
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: ممنوعیت صادرات محصولات فولادی یکی از بزرگترین صدمات دولت قبل به صنعت فولاد بود.
جهانبخش شکری افزود: آزادسازی محصولات فولادی علاوه بر کمک به تولیدکننده، به رونق بازار نیز کمک کرده و موجب خروج از رکود به وجود آمده در بازار فعلی می شود.
وی در خصوص مصوبه‌ اخیر دولت مبنی بر آزادسازی کامل صادرات فولاد بدون محدودیت گفت: این امر اتفاق خوبی برای صنعت فولاد به شمار می رود اما یکی از ایرادات این مصوبه این است که علاوه بر تولیدکننده، بازرگانان نیز اجازه صادرات دارد.
مدیرعامل مجتمع فولاد غرب در ادامه بیان کرد: صادرات آزاد فقط باید به دست تولیدکننده باشد.
وی معتقد است که در حال حاضر سیاست دولت حمایت از تجار است و در این بین بیشترین ضرر و زیان را تولیدکننده متحمل می شود.
شکری تاکید کرد: در حال حاضر بیشتر تولیدکنندگان داخلی با مشکلاتی نظیر تامین انرژی، حقوق و دستمزد، مواد اولیه، کمبود نقدینگی، مشکلات ارزی، بانکی و تحریم مواجه هستند و تا به امروز نیز با مدیریت صحیح توانسته اند با این رکود برخورد کنند.
وی همچنین در خصوص تبعیض دولت بین بخش خصوصی و دولتی افزود: دولت از بزرگترین فولادساز دولتی در کشور حمایت می کند بنابراین مسائلی از قبیل افزایش قیمت حامل‌های انرژی، تنها به بخش خصوصی بیشترین لطمه را وارد می کند.
شکری در پایان خاطر نشان کرد: صنعت فولاد ما در حال حاضر مشکلات زیادی دارد که ما امیدوار بودیم با تخصیص بودجه در سال آینده بتوانیم اندکی از مشکلات خود کم کنیم که متاسفانه سهم کمی از بودجه 93 به بخش صنعت و معدن تعلق گزفته است. 
تصاویر
  • بررسی صدمات دولت قبل به صنعت فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها