Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تجار موتور محرک صادرات محصولات فولادی
 

تجار موتور محرک صادرات محصولات فولادی

شنبه، 26 بهمن 1392 | Article Rating
مدیر عامل فولاد جنوب از برنامه جدید این شرکت برای سال 93 خبر داد.
احمد دنیانور افزود: شرکت فولاد جنوب در سال 93 برنامه افزایش تولید را در دستور کار خود قرار داده است و امیدواریم بتوانیم تا شش ماهه نخست سال آینده به افزایش 80 درصدی تولید دست یابیم.
وی افزود: در سال 92 شاهد رکود مطلق در صنعت فولاد بودیم لذا پیش بینی می شود در سال 93 هم همچنان امیدی به بالا رفتن نرخ ها در بازار فولاد نباشد.
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد در خصوص احتمال افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده گفت: افزایش قیمت حامل های انرژی تاثیر مستقیمی بر روی افزایش محصولات فولادی می گذارد.
وی در ادامه در خصوص حضور بازرگانان و تجار در امر صادرات محصولات فولادی گفت: تجار موتور محرک برای تجارت هستند و اگر اجازه صادرات به تجار داده شود این امر موجب رونق بازار خواهد شد.
مدیر عامل فولاد جنوب افزود: تولیدکنندگان بیشتر تمرکز بر روی تولید دارند و خیلی در امر تجارت حضور موفقیت آمیزی ندارند بنابراین حضور تجار در حوزه تجارت می تواند کمک های خوبی به رونق بازار فولاد کند.
دنیانور در خاتمه افزود: امیدواریم در سال 93 شاهد رشد و شکوفایی صنعت فولاد باشیم و بتوانیم بازار فولاد را از رکود به وجود آمده خارج کنیم .
تصاویر
  • تجار موتور محرک صادرات محصولات فولادی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها