Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ظرفیت تولید فولاد در افق 1404 به 55 میلیون تن می رسد
 

ظرفیت تولید فولاد در افق 1404 به 55 میلیون تن می رسد

دوشنبه، 28 بهمن 1392 | Article Rating
معاون اكتشاف معادن ایمیدرو، میزان ذخایر قطعی سنگ آهن كشور را 2.5 میلیارد تن اعلام و بیان کرد: با وجود این ذخایر، در برنامه ی بلند مدت كشور و در افق 1404 قرار است ظرفیت تولید فولاد كشور به 55 میلیون تن برسد.
به گزارش استیل ایران به نقل از فولاد نیوز، جمشید ملارحمان، با اعلام این مطالب گفت: اكتشاف، گلوگاه توسعه ی معادن در كشور است و ایران به عنوان یكی از 10 كشور برتر معدنی جهان، همواره اكتشاف را در اولویت اصلی قرار داده است.
وی ادامه داد: 200 هزار كیلومتر مربع از پهنه ی اكتشافی كشور را برای اكتشاف هدف گذاری كرده ایم كه در دو سال آینده به نتیجه می رسد.
معاون اكتشاف معادن ایمیدرو تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده توسط ایمیدرو، عملیات اكتشاف معادن در آینده تا چند برابر وضع موجود افزایش می یابد به طوری كه در بخش فلزات پایه و پلی متال ها به مرحله ی پیشتاز در توسعه ی صنایع سنگین برسیم.
به گزارش موج، وی خاطرنشان کرد: ایمیدرو برای تقویت بخش معدن بخصوص توسعه ی اكتشافات معدنی تلاش های زیادی كرده و برنامه های مهمی در دست اجرا دارد كه از جمله ی آن امضای تفاهم نامه با بانك هاست تا از این طریق تسهیلاتی به معدنكاران برای خرید ماشین آلات نو و دست دوم معدنی پرداخت شود. 
تصاویر
  • ظرفیت تولید فولاد در افق 1404 به 55 میلیون تن می رسد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها