Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کسب رتبه اول اشتغالزایی توسط فولاد هرمزگان
 

کسب رتبه اول اشتغالزایی توسط فولاد هرمزگان

دوشنبه، 28 بهمن 1392 | Article Rating
مشاور مدیرعامل و مدیر واحد کار، خدمات و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: طی سه سال گذشته تاکنون فولاد هرمزگان رتبه اول اشتغالزایی را در بین صنایع این منطقه داشته است.
جهانگیر بشکار اظهار کرد: درمدت یاد شده دو هزارو 219 نفر به صورت قراردادی موقت و دائم جذب فعالیتهای فولاد هرمزگان شده اند.
وی با اشاره به برنامه های توسعه پنجم و چشم انداز در خصوص افزایش تولید فولاد ابراز داشت: شرکتهای مستقر در منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به خصوص فولاد هرمزگان و فولاد جنوب کیش بیشترین سهم را دراین زمینه (دراستان هرمزگان) دارند.
به گفته مدیر واحد کار و خدمات و اشتغال منطقه ویژه خلیج فارس: میزان تولید فولاد هرمزگان از یک میلیون و 500 هزارتن فعلی به سه میلیون و 500 هزارتن افزایش می یابد.
وی از کمبود نیروی متخصص، ماهر و آموزش دیده بعنوان یکی از مشکلات صنایع فولادی مستقر در منطقه ویژه خلیج فارس نام برد و ابراز داشت: رفع این کمبودها نیازمند اقدامات و برنامه های ضربتی و کوتاه مدت دارد.
وی اضافه کرد: از دو هزارو 20 نفری که طی سال گذشته تاکنون جذب شده اند یکهزارو 111نفر دارای مهارت های لازم بوده اند و مابقی آنان در حین کار آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
مشاور مدیر عامل منطقه ویژ صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ادامه داد: طی سال جاری تاکنون یکهزارو210 نفر در سامانه اشتغال اداره کار این منطقه ثبت نام کرده اند.
به گزارش ایرنا، در اطلاعات منتشره واحد کار منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس آمده است: طی شش سال گذشته تاکنون هشت هزارو 250 فقره پرونده حل اختلاف کارگران و کارفرمایان دراین واحد مورد رسیدگی قرار گرفته که از این تعداد هفت هزارو 286مورد به سازش و 941 فقره نیز منجر به صدور رأی و ارسال به مقامات قضائی شده است.
منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در 13کیلومتری غرب شهر بندرعباس قرار دارد که با بعنوان یکی از قطب های مهم تولید آلومینیوم و فولاد کشور مطرح است.  
تصاویر
  • کسب رتبه اول اشتغالزایی توسط فولاد هرمزگان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها