Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بررسی چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران
 

بررسی چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران

ﺳﻪشنبه، 29 بهمن 1392 | Article Rating
هارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با حضور معاون اول رئیس جمهور ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت و نمایندگانی از ۱۴ کشور در حال برگزاری است.
ترسیم چشم انداز بازار فولاد با نگاهی به الزامات و امکانات زیربنایی کشور، وضع و چشم انداز بازار سنگ آهن و همچنین ارائه آخرین فناوری های تولید در معدن و فولاد در این همایش مورد بررسی قرار می گیرد.
در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای فولاد و معدن جهان با حضور 75 شرکت داخلی و خارجی از بخش معدن و صنایع معدنی به نمایش گذاشته می شود.
در این همایش و نمایشگاه دو روزه همچنین چند کارگاه تخصصی و آموزشی برگزار می شود که در آنها جدیدترین دستاوردهای علمی، فنی و مدیریتی ارائه خواهد شد.
هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه، ایجاد بستری مناسب برای گردش اطلاعات در زمینه فولاد و معدن برای سرمایه گذاران و تصمیم سازان این بخش است.
در این همایش تلاش می شود بخش های مختلف صنعت فولاد و معدن از اکتشاف و استخراج مواد اولیه تا تولید و بازار با هم پیوند بخورد و فعالان بخش های مختلف بتوانند علاوه بر استفاده از تجارب دیگران، با علم به میزان سرمایه گذاری و امکانات موجود، برای آینده توسعه بخش خود برنامه ریزی کنند.
این همایش که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار و تا فردا ادامه دارد.
تصاویر
  • بررسی چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها