Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
همزمانی سمپوزیوم فولاد با حضور روحانی و نعمت زاده در هرمزگان
 

همزمانی سمپوزیوم فولاد با حضور روحانی و نعمت زاده در هرمزگان

یکشنبه، 04 اسفند 1392 | Article Rating

مرتضی آقاجانی در گفتگو با خبرنگار فولاد نیوز ضمن بیان این مطلب افزود: مراحل آماده سازی نمایشگاه برای برگزاری سمپوزیوم آهن و فولاد در روزهای ششم و هفتم اسفند ماه در بندرعباس تکمیل شده و شرکت فولاد هرمزگان از امشب میزبان مهمانان دعوت شده در این همایش خواهد بود.
وی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و یافته ها در زمینه صنعت فولاد و همچنین مقالات گوناگون در زمینه مزیت های محیطی، مواد، نیروی انسانی و دانش فنی در صنعت فولاد ارائه خواهد شد.
وی در ادامه افزود: 251 شرکت داخلی و خارجی در 180 غرفه به ارایه محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت و ما آمادگی کامل برای میزبانی این رویداد مهم را داریم.
آقاجانی مقارن شدن ورود ریاست جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت و برخی وزرای دیگر با این رویداد مهم را به فال نیک گرفت و افزود: ورود ریاست جمهور و وزیر صنعت به این استان فرصت بسیار خوبی است که از این مقامات نیز برای شرکت در سمپوزیوم دعوت به عمل آورده و از حضورشان بهره مند شویم.
وی خواهان حضور کلیه مدیران و دست اندرکاران صنعت فولاد در این رویداد مهم شد و تاکید کرد: با توجه به فرصت پیش آمده و مقارن شدن سمپوزیوم با ورود رئیس جمهور و وزیر صنعت بهترین فرصت است که مدیران صنعت فولاد از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند.
آقاجانی در پایان افزود: برگزاری چنین رویدادهای مهمی در صنعت فولاد موجب پویایی، همفکری و آشنایی با دستاوردهای جدید در این صنعت می شود و در کل رشد صنعت فولاد را به دنبال خواهد داشت.
تصاویر
  • همزمانی سمپوزیوم فولاد با حضور روحانی و نعمت زاده در هرمزگان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها