Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش قیمت محصولات فولادی حبابی است
 

افزایش قیمت محصولات فولادی حبابی است

ﺳﻪشنبه، 13 اسفند 1392 | Article Rating
عضو انجمن تولید کنندگان فولاد افزایش قیمت محصولات فولادی طی دو هفته اخیر را حبابی دانست و افزود: این افزایش قیمت غیرمنطقی بوده و به زودی بازار به روال گذشته باز می گردد.
جهانبخش شکری  ضمن بیان این مطلب افزود: در شرایط فعلی نمی توان آینده بازار فولاد را پیش بینی کرد زیرا با نزدیک شدن به روزهای آخر سال بازار دائما دچار شوک قیمیت می شود بنابراین نمی توان تعریفی درستی از بازار داشت.
مدیر عامل مجتمع فولاد جهان غرب در ادامه افزود: قیمت محصولاتی نظیر میلگرد، شمش و همچنین اسلب در هفته های اخیر دچار تحول و افزایش شد و این قیمت ها به همان سرعت که بالا رفته بود در حال کاهش است.
وی معتقد است جوسازی های صورت گرفته در بعضی محافل برای بالا بردن قیمت از دلایل افزایش قیمت محصولات فولادی است و در حال حاضر قیمت شمش در بازار به تعادل رسیده است.
با تمام این تفاسیر این گونه به نظر می رسد که کارخانه ها در نظر دارند در سال 93 شوک قیمتی نداشته باشند و گویا می خواهند در همین پایان سال 92 افزایش قیمت داشته باشند و از شلوغی پایان سال به نحو احسنت استفاده کنند حال باید دید آیا با توجه به اینکه دولت نظر به تعامل قیمت ها داشت در این بین مصرف کنندگان و تجار در آینده متضرر نمی شوند و از این افزایش قیمت چه کسانی سود می برند .
باید در چند روز آینده منتظر ماند و دید که بازاری که همراه با رکود مواجه بود به چه دلیل منطقی به یکباره ترمز برید و قیمت ها سرسام آور بالا رفت و آیا در روزهای آتی ترمز قیمت ها کشیده می شود یا خیر.
تصاویر
  • افزایش قیمت محصولات فولادی حبابی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها