Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
دولت بسته های حمایتی برای صنایع فولاد دارد
 

دولت بسته های حمایتی برای صنایع فولاد دارد

یکشنبه، 18 اسفند 1392 | Article Rating
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس برنامه مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها در سال آینده، برای واحدهای تولیدی انرژی بر، دولت بسته های حمایتی صنایعی مثل فولاد، آلومینیوم و سیمان را درنظر گرفته است.
 علی یزدانی تصریح کرد: وضعیت کلی صنعت در کشور مناسب نیست، اما امید آن می رود با تجارب افراد صاحب نظری که به سیستم مدیریت کشور وارد شده اند، شاهد تحرکی مطلوب در صنعت و اقتصاد کشور باشیم.
وی افزود: ارتقا سطح بهره وری با تعامل بخش های دولتی و خصوصی میسر می شود و لازم است تشکل ها و انجمن های بخش خصوصی در کنار دولت برای سطح بهره وری گام بردارند.
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها، گفت: توسعه صنعت در گرو همکاری و تلاش در کشور بوجود می آید و ایران را در مسیر پیشرفت قرار می دهد.
یزدانی گفت: از ابتدای سال آینده وظایفی که به صورت مستقیم برعهده جهاد کشاورزی بود، مانند صدور مجوز صنایع تبدیلی و غله به این وزارتخانه محول می شود.
معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به آماری که در سال 2013 از 152 کشور دنیا منتشر شده، گفت: کشور ما در بخش توسعه انسانی و توزیع درآمد رتبه 127 را داشت که وضعیت مناسبی نیست.
یزدانی افزود: در سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب نیز شاخص های توسعه اقتصادی دقیق اشاره شده که نشان از اهمیت این موضوع برای نظام است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت توجه به 24 بند سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری را از دیگر برنامه های در دستور کار دولت تدبیر و امید در سال 93 عنوان کرد و گفت: همه مسئولان باید در عملی کردن این سیاست ها گام بردارند.
به گزارش ایرنا، وی حضور بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: تشکل های مردمی و مردم نهاد در بخش صنعت و معدن باید فعال باشند و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی نقش مهمی در شکل گیری این تشکل ها خواهد داشت.
به گفته وی، مدیران دولت تدبیر و امید هرگز آمار غیرواقعی به مردم نخواهند داد و اگر مشکلی در کارها وجود داشته باشد سعی در رفع این مشکلات خواهند کرد. 
تصاویر
  • دولت بسته های حمایتی برای صنایع فولاد دارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها