Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ارائه‌ 13 طرح معدني وصنعتی به فعالان اقتصادی آلمان
 

ارائه‌ 13 طرح معدني وصنعتی به فعالان اقتصادی آلمان

شنبه، 23 فروردین 1393 | Article Rating
مهدي كرباسيان رئيس هیات عامل سازمان توسعه ونوسازي معادن وصنايع معدني ايران 13 پروژه بخش معدن و صنايع معدني را به عنوان طرح‌هاي آماده سرمايه‌گذاري براي فعالان اقتصادي آلمان ارائه‌ كرد.

 به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران(ايميدرو)، مهدي كرباسيان كه همراه با وزير صنعت، معدن و تجارت براي كنفرانس بزرگ اقتصادي آلمان و ايران به برلين سفر كرده بود عصر ديروز در نشست اصلي اين كنفرانس با ارائه‌ طرح‌هاي معدني اظهار كرد:‌ طرح‌هاي فوق كه بخش‌هاي مختلف فولاد، زغال‌سنگ، آلومينيوم و‌ تيتانيوم را در بر مي‌گيرد از ارزشي بيش از 3 ميليارد و 700 ميليون يورو برخوردار است.
به گفته وي، از كل اين تعداد طرح، 9 پروژه مربوط به بخش فولاد و‌ دو طرح نيز در حوزه آلومينيوم است و پس از آن تيتانيوم و زغال‌سنگ قرار دارند. رئيس‌ هيات عامل ايميدرو كه در جمع اعضاي موسسه آلماني خاورميانه و نزديك سخن مي‌گفت، افزود: اين سازمان آمادگي دارد در پروژه‌هاي فوق به هر نسبتي كه سرمايه‌گذاران  تمايل داشته باشند با آنان مشاركت كند.
در اين نشست حدود 300 نفر از سرمايه‌گذاران و فعالان اقتصادي حضور داشتند كه برخي از آنها در گفت‌وگو با هيات ايراني براي سرمايه‌گذاري در بخش معدن و صنايع معدني ايران ابراز علاقه كردند.
كنفرانس بزرگ اقتصادي ايران و آلمان از سوي موسسه آلماني كسب و كار خاورميانه و نزديك (Numov) برگزار شد كه بر اساس گزارش روزنامه اشپيگل، اين كنفرانس فرصتي مناسب را براي فعالان اقتصادي آلمان جهت همكاري با ايران و حضور در بازار كشورمان ايجاد كرد. همچنين برخي مديران بنگاه‌هاي بزرگ آلمان در اين باره اعلام كرده‌اند كه در تلاشند، از رقباي خود در بازار ايران عقب نمانند. 
تصاویر
  • ارائه‌ 13 طرح معدني وصنعتی به فعالان اقتصادی آلمان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها