Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

تغييرات ساختاری در اقتصاد ايران در راه است

ﺳﻪشنبه، 26 فروردین 1393 | Article Rating
رئیس کل بانک مرکزی کشورمان درجلسه مشترك روسای کل بانک های مرکزی منطقه خاور میانه و آفریقای شمالی با مدير عامل صندوق بين الملي پول دیدار کرد و گفت: در چند سال آينده شاهد تغييرات ساختاري مهمي در اقتصاد ايران خواهيم بود كه رشد اقتصادي با ثبات و غير تورمي كه كليه مردم ايران، منطقه و دنيا را منتفع خواهد كرد، به همراه خواهد داشت.

در این جلسه رئیس کل بانک مرکزی طی سخنانی با اشاره به تنوع منابع و ظرفیت های اقتصادی، ارزیابی ها و  کمک های فنی صندوق بین المللی پول را در حل چالش های مختلف موجود در این منطقه مفید دانست.

وی همچنین از تلاش های صندوق و مدیریت اجرایی آن نهاد در حمایت از کشورهای عرب در حال گذار جهت دستیابی به ثبات اقتصادی و تامین نیازهای اقتصادی تقدیر کرد.

در خصوص کشور ایران نیز وی سیاست های مورد نظر ریاست جمهور را دستیابی به ثبات اقتصادی کلان، افزایش رشد اقتصادی بالقوه وایجاد فرصت های اشتغال اعلام نمود.

رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به برنامه های در دست اقدام منجمله یکسان سازی نرخ ارز، اصلاحات بخش بودجه ای و مرحله دوم برنامه هدفمندی یارانه ها اشاره  کرد و اظهار داشت: عميقا اعتقاد دارد طي چند سال آينده شاهد تغييرات ساختاري مهمي در اقتصاد ايران خواهيم بود كه رشد اقتصادي با ثبات و غير تورمي كه كليه مردم ايران، منطقه و دنيا را منتفع خواهد كرد، به همراه خواهد داشت.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها