Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تسهیلات بانكی تولیدكنندگان را كاهش ندهید
 

تسهیلات بانكی تولیدكنندگان را كاهش ندهید

چهارشنبه، 03 اردیبهشت 1393 | Article Rating
دبیر انجمن تولیدكنندگان فولاد در گفت‌وگو با «ایلنا» اظهار كرد: در صورتی كه بانك مركزی نرخ سود بانكی را كاهش داد لازم است، سهم تسهیلات تولید را كاهش ندهد و گره روی گره نیاورند.
رسول خلیفه سلطان افزود: كدام صنعت سود 30 درصدی به همراه دارد؟ متوسط حاشیه سود صنعت 3 الی 4 درصد است و در صورتی كه سود بانكی را كاهش ندهند تولید‌كنندگان به سمت تجارت و فعالیت‌های غیر مولد سوق پیدا می‌كنند و از دارایی‌های خود سود می‌برند، در حالی كه سرمایه‌گذاری در صنعت دارایی است كه به راحتی خاصیت نقد شوندگی ندارد.
خلیفه سلطان در خصوص ارائه یارانه تولید نیز افزود: به اعتقاد بنده باید یارانه غیر نقدی را به مصرف‌كننده و یارانه نقدی را به تولید‌كننده داد، چراكه دادن یارانه نقدی به مصرف‌كننده تورم زاست و صرف خرید كالا می‌شود، اما پرداخت یارانه نقدی به تولید‌كننده برای پرداخت بدهی‌های تولیدكنندگان بوده و صرف عملیات تولید كالا در بازار می‌شود.
له گزارش ایلنا، انجمن تولیدكنندگان فولاد در خصوص بازار فولاد نیز خاطر نشان كرد: در حال حاضر بازار افتان و خیزان است و برای مصرف‌كننده بازار خوبی است و به نظر می‌رسد تا پایان سال نیز پایدار باشد. 
تصاویر
  • تسهیلات بانكی تولیدكنندگان را كاهش ندهید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها