Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تعرفه تشویقی برای مشترکان صنعتی و کشاورزی برق
 

تعرفه تشویقی برای مشترکان صنعتی و کشاورزی برق

ﺳﻪشنبه، 16 اردیبهشت 1393 | Article Rating
یک مقام مسوول در توانیر جزئیات تعرفه تشویقی را با تخفیف ویژه برق به مشترکان صنعتی و کشاورزی اعلام کرد. محمد جواد شريفي افزود: براي مشترکان كشاورزي مشوق‌هايی مالی در صورت کاهش در مصرف برق به ویژه در ساعات پیک تابستانی تعریف شده است.
معاون هماهنگي و نظارت بر خدمات مشتركان توانیر با اعلام اینکه این تعرفه تشویقی از 15 خرداد تا 15 شهريور ماه پيش‌بيني شده است، تصریح کرد: در صورت مراجعه مشترکان دارای چاه آب كشاورزي به شركت‌هاي برق و آمادگی برای کاهش مصرف برق در ساعات پیک به این مشترکان تعرفه تشویقی اختصاص می‌یابد. وی با یادآوری اینکه در ساعات پيك مصرف و خاموش نگه داشتن چاه‌هاي آب در ساعات پيك از پرداخت هزينه برق مصرفي در آن ماه معاف خواهند شد، اظهار کرد: اگر مشترکان کشاورزی در ساعات پیک اقدام به صرفه‌جویی کنند، از 20 ساعت مصرف برق به صورت رایگان و مجانی برای روشن کردن چاه آب و آبياري مزارع خود در ساعات غیرپیک برخوردار خواهند شد.
وی همچنین در خصوص جزئیات تخصیص تعرفه‌های تشویقی مصرف برق به مشترکان صنعتی توضیح داد: تمام مشترکان صنعتي با قدرت بيش از يك مگاوات در يك طرح جديد به نام طرح ذخيره عملياتي علاوه بر همكاري در طرح تعطيلات تابستاني اين امكان را خواهند داشت كه با اعلام همكاري و امضای موافقت‌نامه با شركت‌هاي برق از تخفيف‌هاي بي‌سابقه‌اي براي كاهش بهاي برق مصرفي صنعت خود برخوردار شوند. شریفی افزود: در صورت اعلام آمادگي به همكاري در ماه‌هاي تير و مرداد نرخ كم‌باري براي تمامی ساعات مصرف روزهاي همكاري براي آن دسته از مشترکان صنعتی كه با اعلام نياز شركت برق به كاهش برق مصرفي خود در ساعات پيك‌بار اقدام کنند اعمال مي شود.
تصاویر
  • تعرفه تشویقی برای مشترکان صنعتی و کشاورزی برق
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها