Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

وصول ۱۱۸۰ میلیارد تومان از معوقات کلان ۲۵ بدهکار بانکی طی ۲ ماه

یکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 | Article Rating

مصطفی افضلی فر گفت‌ در ارتباط با اقدامات انجام شده در کمیسیون اصل 90 برای برخورد با بدهکاران کلان سیستم بانکی، اظهار داشت: اسفند ماه سال گذشته جلساتی را حضور مدیران عامل بانک‌ها و بدهکاران بالای 100 میلیارد تومان داشتیم که در آن جلسه مصوباتی برای تعیین تکلیف بدهی های این افراد به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه هفته گذشته جلسه‌ای دیگر با حضور مدیران عامل بانک‌ها برای پیگیری میزان تحقق این مصوبات در کمیسیون اصل 90 برگزار شده است، افزود: طبق گزارش مدیران عامل بانک‌ها در این مدت حدود 30 الی 50 درصد معوقات 25 شرکت بدهکار به سیستم بانکی وصول شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90ادامه داد: بنابر این از 2400 میلیارد تومان بدهی 25 شرکت بدهکار بالای 100 میلیارد تومان حدود 1180 میلیارد تومان وصول شده است؛ البته کمیسیون این اجازه را به بدهکاران داده است که تا تیرماه مابقی بدهی خود را تسویه کنند.

افضلی فر برنامه بعدی کمیسیون اصل 90 را پیگیری وصول بدهی 130 نفر از بدهکاران بالای 50 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: همچنین در تلاش هستیم در گام بعدی پیگیری وصول بدهی 25 شرکت بدهکار بالای 100 میلیارد تومان را به 50 شرکت برسانیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم با بیان اینکه بدهکاران کلان سیستم بانکی که کمیسیون اصل 90 وارد پرونده آنها شده است، حقیقی بوده و ارتباطی با دولت و شرکت‌های دولتی ندارند، گفت: قوه قضائیه آنگونه که اهمیت قضیه ایجاب می کند با بدهکاران کلان سیستم بانکی برخورد نکرده است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها