Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
معوقات بانکی تولید را با چشم دیگری ببینیم
 

معوقات بانکی تولید را با چشم دیگری ببینیم

شنبه، 03 خرداد 1393 | Article Rating

محمدرضا نعمت زاده در اولین نشست سراسری همکاران گروه بانک صنعت و معدن که با موضوع راهبردهای پیشرفت و توسعه برگزار شد، با اشاره به اینکه باید تصمیمات درست به ایجاد بهره‌وری و افزایش صادرات غیر نفتی بینجامد، افزود : بزرگی و کوچکی کار مهم نیست بلکه بزرگی هدف و ایجاد تحول  اهمیت دارد .

وی تاکید کرد : اگر رویکرد" ما می توانیم " در کشور ایجاد شود ، با وجود اینکه تقاضا و نیاز کشور بیشتر شده و شرایط  نیز خیلی عوض شده  ، اما با سرمایه کم هم می توانیم حرکت ایجاد کتیم.

نعمت زاده  با اشاره به بدهی های معوق بانکی واحدهای تولیدی افزود : رکود داخلی ، تحریمها و فشارهای خارجی و شرایطی که تحمیل شده باعث معوقات بانکی و تاخیر در پرداخت اقساط بانکی از سوی واحدهای صنعتی شده است و باید این چند ساله را با چشم دیگری ببینیم.

وی با تاکید بر لزوم کمک به بانک صنعت و معدن در افزایش سرمایه تصریح کرد : در بخش صنعت  و معدن هیچ بانکی را در سطح علمی و تجربی بانک صنعت و معدن نداریم .

نعمت زاده همچنین با اعلام قول رییس بانک مرکزی برای افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن افزود : سرمایه این بانک خیلی کم است و با این مقدار انجام پروژه های بزرگ با مشکل مواجه می شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت تصریح کرد : باید کاری کنیم که تمام آحاد جامعه برای چشم انداز 1404 احساس وظیفه کنند و برای جلوگیری از اثرات منفی نباید اجرای پروژه ها با تاخیر مواجه شود .

تصاویر
  • معوقات بانکی تولید را با چشم دیگری ببینیم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها