Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
لزوم تمدید مهلت صادرات محصولات فولادی
 

لزوم تمدید مهلت صادرات محصولات فولادی

دوشنبه، 05 خرداد 1393 | Article Rating
مدیرعامل فولاد هرمزگان تولید محصولات باکیفیت، اجرای طرح های توسعه و همچنین تامین بازار داخلی و خارجی را از جمله اهداف این شرکت در سال 93 قلمدادکرد.
مرتضی آقاجانی در گفتگو با خبرنگار فولاد نیوز ضمن بیان این مطلب افزود: شرکت فولاد هرمزگان توانست در فروردین ماه امسال به رکورد ماهانه تولید 110 هزارو 671 تن تختال دست یابد.
وی همچنین خواستار تمدید صادرات محصولات فولادی شد و افزود: با توجه به وضعیت بازار فولاد داخلی این ضرورت وجود دارد که صادرات محصولات فولادی تا پایان سال 93 تمدید شود.
مدیر عامل فولاد هرمزگان خواستار حمایت همه جانبه ار صنعت فولاد شد و بیان کرد: شرکت های بزرگ فولادی سازی به دلیل رشد تولید و داشتن نیروی اشتغال امکان توقف تولید را ندارند بنابراین دولت و بانک ها باید از این شرکت ها حمایت کنند.
وی افزود: در همه کشورها از صنایع مادر مانندصنعت فولاد،حمایت های ویژه ای می شود این حمایت ها هم از طریق دولت و هم بانک ها صورت می گیرد بنابراین امیدواریم در کشور ما نیز به این صنعت مادر توجه خاصی شود تا شرکت های تولیدکننده فولاد بتواندد با حمایت های لازم تولید خود را ارتقا دهند.
آقاجانی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت فولاد هرمزگان در نظر دارد در سال 93 با تلاش مضاعف مجموع کارکنان، سهم مناسب از بازار را در دست بگیرد و سال جاری را با ارتقای توان اقتصادی و رشد بهره وری و و توسعه سرمایه انسانی پیش برد.
تصاویر
  • لزوم تمدید مهلت صادرات محصولات فولادی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها