Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

افت شاخص بورس برای سومین روز متوالی

دوشنبه، 05 خرداد 1393 | Article Rating
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس باز هم افت کرد و با کاهش 182 واحدی به ارتفاع 76 هزار و 212 واحد عقبگرد داشت.
بر اساس این گزارش؛ سومین روز پی‌درپی کاهشی بورس در حالی امروز رقم خورد که 603 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 276 میلیارد تومان در 73 هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد و نماد معاملاتی ومعادن، فولاد و وغدیر بیشترین اثر منفی را بر روی روند حرکتی دماسنج بازار سهام داشتند و نمادهای معاملاتی ونوین، کگل و خودرو با رشد خود مانع ریزش ببیشتر نماگر بورس شدند.
همچنین امروز در جریان عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت نفت سپاهان، هر سهم این شرکت 17 هزار و 500 ریال کشف قیمت شد. این میزان سهام 105 میلیون سهم شرکت نفت سپاهان را شامل می شود که از طرف شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت امروز در نماد "شسپا" در عرضه اولیه وارد بورس اوراق بهادار شد. در این عرضه، 85 میلیون سهم به فرایند کشف قیمت و 20 میلیون سهم به مشتریان برخط تخصیص یافت.
بازگشایی نماد معاملاتی حق تقدم شرکت چرخشگر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، تامین مواد اولیه فولاد صبا نور، پتروشیمی شازند، چرخشگر، دارویی رازک، پگاه آذربایجان غربی، صنایع ریخته گری ایران، کمباین سازی ایران و نیز توقف نمادهای معاملاتی شرکتهای لیزینگ ایرانیان، داروسازی اکسیر، سرمایه گذاری البرز، سیمان مازندران، پارس خودرو، پارس دارو، کربن ایران و داروسازی لقمان از دیگر اتفاقات امروز بازار سرمایه بود.
بر اساس این گزارش؛ در معاملات روز یکشنبه، شاخص بورس برای دومین روز متوالی روند کاهشی داشت و با دادوستد 465 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 169 میلیارد تومان در 59 هزار نوبت معاملاتی، نماگر بازار سهام افت 309 واحدی داشت در ارتفاع 76 هزار و 394 واحدی قرار گرفت.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها