Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
دومین انتخابات هیات مدیره انجمن «سنگ‌آهن» برگزار شد
 

دومین انتخابات هیات مدیره انجمن «سنگ‌آهن» برگزار شد

ﺳﻪشنبه، 20 خرداد 1393 | Article Rating
روز یکشنبه، 18 خردادماه دومین انتخابات هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن ایران در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت صورت گرفت.
در این مجمع با رای حاضران در جلسه به ترتیب آرا، مهرداد اکبریان، کیوان جعفری طهرانی، پروا سلطانی، قدیر قیافه، بهرام شکوری، بهادر احرامیان و سجاد غرقی به عنوان هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران برگزیده شدند. همچنین احمد هاشمی و سعید تفضلی نیز به عنوان اعضای علی البدل و افشین حسینی نیز به عنوان بازرس قانونی این انجمن انتخاب شدند.
همچنین در این مجمع روزنامه «دنیای اقتصاد» برای دومین سال پیاپی به عنوان روزنامه رسمی این انجمن انتخاب شد. در مجمع یادشده علاوه بر قرائت عملکرد یکساله انجمن از سوی رئیس هيات مدیره، گزارش صورت‌های مالی انجمن نیز برای حاضران ارائه شد.
همچنین اساسنامه انجمن در دو بند تغییر یافت که طبق اولی به شرکت‌های عضو انجمن اجازه داده شد تا نماینده خود را در زمان غیبت مدیر عامل از جانب خود معرفی کنند و دیگری این بود که مدت اشتغال اعضای هیات مدیره از دو به سه سال افزایش یابد و همچنین محدودیت زمانی برای فعالیت مستمر اعضای هیات مدیره منوط به کسب رای شد.  این در حالی بود که در گذشته اعضای هیات مدیره می توانستند طی دو سال پیاپی به عنوان عضوی از هیات مدیره حضور داشته باشند و اجازه کاندیدا شدن مجدد منوط به یک دوره تنفس بود
تصاویر
  • دومین انتخابات هیات مدیره انجمن «سنگ‌آهن» برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها