Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ممنوعیت صادرات محصولات فولادی چالش بزرگ فولادسازان
 

ممنوعیت صادرات محصولات فولادی چالش بزرگ فولادسازان

چهارشنبه، 21 خرداد 1393 | Article Rating
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد خواستار تمدید مهلت صادرات محصولات فولادی تا پایان سال شد.
جهانبخش شکری در گفتگو با خبرنگار فولاد نیوز ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به وضعیت بازار فولاد داخل و نبود کشش لازم در این بازار این ضرورت وجود دارد که صادرات محصولات فولادی تا پایان سال 93 تمدید شود.
مدیرعامل مجتمع فولاد غرب افزود: در سال های گذشته لطمه های فراوانی از منع صادرات محصولات فولادی به تولیدکنندگان وارد شده است به طوریکه در بعضی از مواقع رقبای دیگر توانسته اند بازار را از دست ما خارج کنند لذا با تمدید مهلت صادرات محصولات فولادی می توان به آینده امیدوار شد.
وی همچنین در خصوص وضعیت بازار عراق گفت: کشور عراق در حال حاضر محل مناسبی برای سرمایه گذاری تولیدکنندگان داخلی به شمار می رود بنابراین در شرایط فعلی و رکود بازار داخل تولیدکنندگان باید از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنند.
این عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ترک ها را در حال حاضر مهمترین رقیب ایران در بازار عراق دانست و افزود: عراق تشنه محصولات فولادی کشور ماست و تمایل زیادی برای همکاری با تولیدکنندگان ایرانی دارد و این فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ما محسوب می شود.
شکری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان فولاد کشور با مشکلات عدیده ای مواجه هستند لذا تمدید مهلت صادرات محصولات فولای می تواند تاثیر بسزایی در رفع این مشکلات داشته باشد. 
تصاویر
  • ممنوعیت صادرات محصولات فولادی چالش بزرگ فولادسازان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها