Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

مهر تاریخ انقضا بر روی اوراق تسهیلات مسکن

شنبه، 31 خرداد 1393 | Article Rating
رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس با اشاره به درج اطلاعیه ای درخصوص توجه بیشتر دارندگان اوراق تسهیلات مسکن به تاریخ ابطال اوراق خود اظهار داشت: هم اکنون تعدادی از اوراق تسهیلات مسکن به دلیل بی اطلاعی دارندگان آن نسبت به تاریخ انقضاء، ابطال شده است.
علیرضا توکلی ادامه داد: بانک مسکن و فرابورس برای جلوگیری از ادامه این روند ابطالی و راهنمایی سرمایه گذاران نکاتی را به صورت اطلاعیه در این خصوص منتشر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این اطلاعیه مربوط به دارندگان کنونی این اوراق و یا سرمایه گذارانی است که تمایل به خرید اوراق تسهیلات مسکن در آینده دارند.
رئیس اداره ابزارهای نوین مالی متذکر شد: این اوراق چون سابقا تاریخ ابطال نداشته است، سرمایه گذاران و دارندگان آن همچنان به دید سرمایه گذاری طولانی مدت به آن نگاه می کنند غافل از این که بسیاری از آنها ابطال شده است.
وی با تأکید بر این که خرید این اوراق صرفا برای استفاده است نه سرمایه گذاری، اشاره داشت: بسیاری از مردم با این اوراق مانند برگه سهم برخورد می کنند و پس از خرید آن برای نسل های آتی خود نگه می دارند در حالی که این اوراق تاریخ انقضا دارد و پس از این تاریخ، تنها یک تکه ورق است.
توکلی در خصوص تعامل با بانک مسکن برای اطلاع رسانی بیشتر در این خصوص ادامه داد: با بانک مسکن توافق کردیم که اطلاع رسانی جامعی در این خصوص انجام شود و قرار شد بانک مسکن توجه مشتریان خود را به اطلاعیه فرابورس از طریق پیامک جلب کند فرابورس هم در عوض، با ابلاغ بخشنامه ای به تمامی کارگزاران عضو فرابورس، در خصوص این اوراق تذکر داده است.
وی ادامه داد: بانک مسکن از طریق طراحی سایت http://oragh-maskan.ir  به دارندگان این امکان را داده است تا با درج کد ملی از وضعیت اوراق تسهیلات مسکن خود آگاه شوند.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها