Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
معاون نعمت زاده:قوانین مزاحم را حذف می‌کنیم
 

معاون نعمت زاده:قوانین مزاحم را حذف می‌کنیم

شنبه، 31 خرداد 1393 | Article Rating
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هم اکنون نشانه های خروج از رکود در اقتصاد ایران نمایان شده و معدل آمار و ارقام نیز در تعدد پروانه های بهره برداری و افزایش تولید برخی از اقلام صنعتی نشانگر این است که فرآیند و روند خروج از رکود شروع شده است.

حسین ابویی مهریزی در گفتگو با مهر گفت: یکی از دستور کارهای معاونت برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که با همکاری تمامی معاونت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه، فضای قابل اعتمادی را میان دولت و فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان بیافریند که در این راستا، پیش نویس لایحه حمایت از تولید را به دولت ارایه کرده است و برای تدوین آن، از تمامی صاحبنظران و نمایندگان مجلس نیز نظرخواهی شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تلاش داریم تا قوانین مزاحم برای تولید و تجارت را با همکاری مجلس شورای اسلامی حذف کنیم، افزود: در این پیش نویس تلاش شده تا برای تسریع در امور صنعت، اگر قوانینی نیاز است با رعایت این نکته که قوانین مزاحم تولیدکنندگان نباشند، از سوی مجلس به تصویب رسد.

وی تصریح کرد: در عین حال، بسته وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خروج واحدهای تولیدی از رکود تهیه و به دولت ارایه شده، این در حالی است که هم اکنون نیز نشانه های خروج از رکود نمایان شده و معدل آمار و ارقام نیز در تعدد پروانه های بهره برداری و افزایش تولید برخی از اقلام صنعتی نشانگر این است که فرآیند و روند خروج از رکود شروع شده است.

به گفته ابویی مهریزی، وقتی می گوییم که افزایش تولید صورت گرفته است، دولت برای تقاضای آن نیز فکر کرده؛ به این معنا که در تقاضا، نگاه و گرایش وزارت صنعت، معدن و تجارت رفع مشکلات صادرات و افزایش صادرات است.
تصاویر
  • معاون نعمت زاده:قوانین مزاحم را حذف می‌کنیم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها