Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

شرایط فروش نفت به بخش‌خصوصی اعلام شد

شنبه، 31 خرداد 1393 | Article Rating
سید محسن قمصری یکی از شرایط فروش نفت خام و فرآورده های نفتی را توان عملیاتی اجرایی شرکت های متقاضی اعلام کرد و گفت: از طرفی متقاضیان نیز باید امکان پرداخت در قبال فروش نفت را داشته باشند.

به گزارش فارس به نقل از شرکت ملی نفت ایران، قمصری با تاکید بر اینکه برای فروش نفت خام و فرآورده‌های آن هیچ نوع محدودیت و شرایط خاصی به غیر از موارد یاد شده وجود ندارد، گفت: شرکت ملی نفت ایران تاکید بر خریداران خارجی ندارد و کسانی که در داخل کشور دارای شرایط خرید نفت خام و فرآورده ها هستند، می‌توانند درخواست های خود را به امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران ارایه کنند.

مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت ایران افزود: هم اکنون بخشی از فروش نفت خام و فرآورده به صورت ریالی (در سطح محدود) در حال انجام است.

وی در عین حال از تمامی مشتریان خارجی و داخلی خواست برای درخواست خرید نفت خام و فرآورده های نفتی با شماره تلفن های 61622211-021و 61622212-021تماس گرفته و به طور مستقیم با امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران وارد مذاکره شوند.

وی با بیان اینکه درخواست های متقاضیان خرید نفت خام و فرآورده های آن در مدت زمان کوتاهی بررسی شده و پاسخ داده می شود، تاکید کرد: به طور یقین امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، آماده پاسخگویی به درخواست های متقاضیان نفت خام و فرآورده های نفتی است. 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها