Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

2شرط جدید واردات خودرو

شنبه، 31 خرداد 1393 | Article Rating
معاون ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با تشریح دو شرط جدید واردات خودروهای خارجی توسط واردکنندگان، اعلام کرد: تمامی واردكنندگان خودرو موظف هستند به تناسب ميزان مصرف بنزین خودرو وارداتي، خودرو فرسوده اسقاط کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حيدري پاشاكي درباره جزئیات ساز و کار جدید اسقاط و واردات خودروهای خارجی، گفت: تمامی وارد كنندگان خودرو موظف مي شوند به تناسب ميزان مصرف سوخت خودرو وارداتي، خودرو فرسوده اسقاط کنند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به حجم واردات خودرو به كشور فرصت مناسبي به تمامي وارد كنندگان خودرو داده شده تاخود را براي اعمال قانون آماده سازند.

سرپرست معاونت نوسازي ناوگان ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با اشاره به ورود خودروهاي وارداتي و تناسب آن با اسقاط خودرو هاي فرسوده، تصریح كرد: برنامه ستاد سوخت خروج خودرو هاي فرسوده و كمك به نوسازي ناوگان حمل و نقل كشور است و معيار تعداد اسقاط خودرو فرسوده ميزان مصرف سوخت خودروهاي وارداتي است.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد 940 هزار خودرو سواري و وانت فرسوده در كشور اظهار کرد: ميزان مصرف بنزین و آلايندگي خودروهاي فرسوده به عنوان يكي از مهمترين عوامل آلودگي هوا، گاه تا چند برابر يك خودروي معمولي است و در همين راستا لزوم تسريع در اجراي اين قانون اجتناب ناپذير است.

حيدري با اشاره به بند یک تصويب نامه مورخ 14/7/93 هيئت وزيران بیان كرد: تمامی وارد كنندگان موظف به اجراي اين قانون هستند و با توجه به ايجاد بسترهاي اجرايي لازم، اين قانون تحت نظارت ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت اجرايي خواهد شد.

معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره به يك ميليون و400 هزار خودرو فرسوده اسقاط شده است خاطرنشان کرد: پيش بيني مي شود با اجراي اين طرح، سرعت اسقاط خودروهاي فرسوده به ميزان قابل توجهي افزايش يابد .
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها