Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
قراردادن فولادسازان در بین بدهکاران بانکی اشتباه محض است
 

قراردادن فولادسازان در بین بدهکاران بانکی اشتباه محض است

ﺳﻪشنبه، 03 تیر 1393 | Article Rating
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد قرار دادن شرکت های فولادی در فهرست بدهکاران بانکی را بزرگترین اشتباه دولت خواند و افزود: شرکت های فولادی خود عامل ایجاد این بدهی ها نبوده اند و این در حالی است که تصمیمات نادرست مسوولان در گذشته به این معضل دامن زده است.
احمد دنیانور افزود: مسئله معوقات بانکی موضوع بسیار مهمی است لذا چگونگی برخورد با این مسئله از بازپرداخت آن مهمتر است و نمی توان بدون شفاف سازی و ارائه راهکارهای کارشناسی با آن برخورد کرد.
وی گفت: قرار دادن شرکت های فولادی در فهرست بدهکاران بانکی را حاصل مدیریت نادرست شبکه بانکی کشور بوده و انتظار می رود نهادهایی همچون بانک مرکزی و قوه قضاییه با هوشمندی و درایت بیشتری با این موضوع برخورد کنند..
مدیرعامل فولاد جنوب افزود: عدم مدیریت صحیح در نظام بانکی کشور طی سال های گذشته سبب به وجود آمدن تورم و افزایش لجلم گسیخته نرخ ارز در کشور شد و بخش تولید بیشتر ضرر را در این بین متحمل شد.
این عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد خواهان برخورد همسان دولت در بازپرداخت معوقات بانکی از تولیدکنندگان و تجار شد و افزود: در حال حاضر به دلیل عدم دسترسی بانک ها به تجار و بازرگانان بخش تولید هدف قرار گرفته و تمامی مشکلات بر دوش این بخش است.
وی همچنین خواستار تشکیل کارگروهی ویژه جهت رفع این مشکل از سوی بانک مرکزی شد و تاکید کرد: با تشکیل یک کارگروه زبده می توان به مشکلات و چگونگی بازپرداخت معوقات بانکی توسط تولیدکنندگان اقدام کرد.
دنیانور بیان کرد: با توجه به رکود حاکم بر بازار صنعت فولاد این اقدام از سوی دولت و بانک مرکزی خلاف اهداف اقتصاد مقاومتی به شمار می رود زیرا اقتصاد مقاومتی یعنی کمک به بخش تولید و تولیدکننده لذا برخورد با بخش تولید یعنی برخورد با اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
تصاویر
  • قراردادن فولادسازان در بین بدهکاران بانکی اشتباه محض است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها