Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صنعت نیازمند تزریق منابع مالی برای احیای مجدد است
 

صنعت نیازمند تزریق منابع مالی برای احیای مجدد است

دوشنبه، 09 تیر 1393 | Article Rating
عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن تهران گفت: کمبود منابع مالی واحدهای تولیدی را دچار آسیب کرده و در حال حاضر آنچه که صنعت به آن نیاز دارد، تزریق فوری نسخه های احیای مجدد است.

ابوالحسن خلیلی در آستانه بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن افزود: با وجود رکودی که در این چند ماه گذشته ایجاد شده، اگر چه دولت تدبیر و امید توانسته التهاب و چالش های روزانه را در فضای کسب و کار حل کند، اما ادامه روند رکود موجود پالس های نامناسبی را برای اشتغال و تولید کشور به همراه دارد که می طلبد دولت تزریق مالی به بنگاه های تولیدی را در دستور کارخود قرار دهد.

خلیلی اضافه کرد: آنچه در حوزه صنعت مشاهده می کنیم، کمبود منابع مالی واحدهای تولیدی است و رکود حاصل شده یعنی عدم فروش کالا در بازار و عدم رقابت پذیری بنگاه ها و عدم قدرت مصرف کننده برای خرید، مشکلات اساسی را برای واحدهای تولیدی بوجود آورده است.

وی با اشاره به لایحه حمایت از تولید اظهار داشت: به میزان کافی قانون و طرح داریم، اما مجریان خوب نداریم یا مشکلاتی را در اجرای قوانین و حمایت تولید داریم که به صورت کارشناسی بررسی نمی شود و شاید خیلی وقت ها به جای اینکه به دنبال تغییر قوانین باشیم، تغییر ضوابط می تواند کمک کند که شرایط تولید در کشور مناسب شود.

عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن تهران تصریح کرد: بسیار نگران کننده است که بدانیم رشد صنعت در سال های قبل حدود منفی 6 درصد بوده و اشتغال در کشور به کمترین حد خود رسیده و با وجود نیاز به یک میلیون شغل در سال اما اتفاقی در بخش صنعت رخ نداده است.

تصاویر
  • صنعت نیازمند تزریق منابع مالی برای احیای مجدد است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها