Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تحقیق وتفحص از فولاد کمک به شرکت های فولادی است
 

تحقیق وتفحص از فولاد کمک به شرکت های فولادی است

چهارشنبه، 11 تیر 1393 | Article Rating
عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده تام الاختیار کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت های فولادی خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان ظرفیت های بسیار خوبی دارد و تحقیق و تفحص را کمک به مدیران این شرکت و دیگر شرکت های فولادی می دانیم.
 سیدشریف حسینی اظهار کرد: کمیته تحقیق و تفحص از شرکت های فولادی کشور با توجه به قانون و آیین نامه های موجود به تصویب مجلس رسید.
عضو هیات رییسه مجلس و نماینده کمیته مزبور در تحقیق و تفحص از شرکت های فولادی خوزستان از برگزاری نشستی با حضور نماینده خود به عنوان رییس کمیته استانی با نماینده فولاد خوزستان که از طرف هیات مدیره تعیین شده خبر داد و افزود: امروز کارهای اولیه استقرار انجام خواهد شد و تیم های مختلفی در این چارچوب کار خواهند کرد.
وی بررسی چگونگی فعالیت های شرکت، روش ها و نحوه واگذاری پروژه و خریدها، بحث فروش و پیمانکاری های مستقر در آن را به عنوان مواردی از تحقیق و تفحص عنوان و اظهار کرد: تحقیق ها در تمام زمینه ها طبق روال قانونی و بدون هیچ گونه پیشداوری مثبت و یا منفی خواهد بود.
حسینی گفت: در اینجا نگاه کمیته همانند یک قاضی است که وضعیت موجود را بدون پیشداوری بررسی می کند.
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون توضیح داد: تحقیق و تفحص همیشه این نیست که دنبال موارد خلاف باشد؛ در برخی مواقع به مدیران برای عملکرد بهتر کمک می کند.
وی مدت زمان برنامه ریزی شده برای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد خوزستان را یک ماه اعلام کرد و افزود: در اوج هماهنگی با فولاد خوزستان این کار آغاز خواهد شد.
حسینی گفت: گزارش کمیته خوزستان با گزارش کشوری تلفیق و موارد خاص هم در آن خواهد آمد که در نهایت در صحن علنی مجلس ارایه خواهد شد.
وی یادآوری کرد: قبل از ارایه در صحن علنی، گزارش در کمیسیون صنایع و معادن ارایه و وزیر صنعت، معدن و تجارت به تمام موارد ابهام پاسخ خواهد داد.
به گزارش ایرنا، حسینی گفت: پس از رفع موارد ابهام اینها از گزارش حذف و پس از ارایه در قالب گزارش نهایی در مجلس شورای اسلامی برای آن رای گیری و بعد به کمیسیون اصل 90 و پس از آن به قوه قضاییه ارسال می شود.

تصاویر
  • تحقیق وتفحص از فولاد کمک به شرکت های فولادی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها