Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
مبلغ اندکی از معاونت برنامه‌ریزی برای تولید در فاز دوم هدفمندی دریافت کردیم
 

مبلغ اندکی از معاونت برنامه‌ریزی برای تولید در فاز دوم هدفمندی دریافت کردیم

شنبه، 14 تیر 1393 | Article Rating

محمدرضا نعمت‌زاده امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه هدف دولت یازدهم هدایت فعالیت‌ها به‌سمت بخش خصوصی است، اظهار داشت: متأسفانه در دولت گذشته بیشتر فعالیت‌ها در چارچوب دولت انجام می‌شد که این موضوع آسیب‌های جدی را بر تقویت بخش خصوصی در کشور وارد کرده بود، به همین منظور دولت یازدهم در صدد ادامه اقدامات دولت گذشته نیست.

وی در خصوص تأمین مایحتاج مردم در ماه رمضان نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: مواد مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان به‌نحو مناسبی ذخیره سازی شده است و هیچ‌گونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد، چرا که برای تأمین مایحتاج مردم از بخش داخلی و بازارهای خارجی کمک گرفته شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: تأمین مواد غذایی شامل برنج، گندم، روغن به‌عهده شرکت بازرگانی دولتی است و مابقی اجناس نیز توسط وزارت جهاد کشاورزی تأمین خواهد شد.

نعمت‌زاده با بیان اینکه نرخ تورم نیز در سه‌ماهه نخست امسال روند کاهشی را تجربه کرده است، گفت: این امر نشان از آن دارد که قیمت کالاها نیز به‌صورت کلی کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه با بیان "برای حمایت از واحدهای متأثر از اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ اندکی از معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری دریافت کرده‌ایم" اظهار داشت: با ابلاغ این مصوبه مبلغ مذکور مشخص خواهد شد و با دریافت این مبلغ و واریز آن به بانک صنعت و معدن می‌توانیم سه برابر وام دریافت کنیم که این موضوع خود می‌تواند راهگشایی برای حل مشکلات تولیدی باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: البته تسهیلات مذکور را به واحدهای تولیدی که در کاهش مصرف انرژی اقدامات مؤثری انجام داده و کالاهای صادرات‌محور را تولید نموده‌اند پرداخت می‌کنیم.

تصاویر
  • مبلغ اندکی از معاونت برنامه‌ریزی برای تولید در فاز دوم هدفمندی دریافت کردیم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها