Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولاد غدیر ایرانیان واحد نمونه صنعتی و معدنی سال 93 شد
 

فولاد غدیر ایرانیان واحد نمونه صنعتی و معدنی سال 93 شد

شنبه، 14 تیر 1393 | Article Rating
شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان موفق شد در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن عنوان واحد برتر صنعتی و معدنی را به خود اختصاص دهد.

اسدالله فرشاد در خصوص موفقیت های کسب شده توسط شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان گفت: شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به منظور توسعه صنایع آهن و فولاد کشور و در راستای چشم انداز 20 ساله توسعه اقتصادی با همکاری ایمیدرو ، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت فولاد آلیاژی در سال 1385 تاسیس شد.
وی افزود: این کارخانه احیای مستقیم تولیدآهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالیانه 800 هزار تن در سال با هدف تامین آهن اسفنجی مورد نیاز واحدهای فولادسازی و ذوب و ریخته گری استان یزد و سایر فولادسازی های کشور به وسعت 86 هکتار در استان یزد احداث شده است.
وی بیان کرد : کلیه فعالیت های مهندسی و طراحی اساسی این کارخانه بر اساس دانش فنی میدرکس انجام شده است و همچنین آخرین بهبودهای تکنولوژیک حاصل در فرآیند و طراحی سیستم های کنترل سایر مدول های میدرکس ایران جهان لحاظ شده است.
مدیر عامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در ادامه اظهار کرد: شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در راستای توسعه سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مربوط به صنایع آهن و فولاد و صنایع معدنی گام های اساسی برداشته است و در این راستا شرکت کک نگین البرز در شهرستان شاهرود را مدیریت و 75 درصد سهام آن را دارا است و برای احداث یک کارخانه کک سازی 400 هزار تنی اقدام نموده است.
وی در ادامه افزود: آهن و فولاد غدیر ایرانیان 4/51 درصد سهام شرکت فولاد شاهرود را دارا می باشد که در این راستا و با هدف توسعه ی ظرفیت فولاد شاهرود برای احداث یک کارخانه فولادسازی مدرن با ظرفیت 300000 تن در سال اقدام نموده است. 
وی بیان کرد: آهن و فولاد غدیر ایرانیان در راستای تامین نیاز صنایع فولاد کشور همچنین یکی از سهامداران خود شرکت فولاد آلیاژی ایران برای تامین انواع فرو آلیاژها اقدام نموده است و به این لحاظ با توجه به برخورداری از مالکیت معدن منگنز جیرفت احداث یک کارخانه تولید فروسیلیکومنگنز را در دستور کار قرار داده است.
همچنین در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گوهر برای احداث دو کارخانه تولید آهن اسفنجی با ظرفیت هر کارخانه 1.7 میلیون تن و کارخانه فولادسازی برای تولید 3 میلیون تن اسلپ نازک با آخرین سطح از تکنولوژی توسعه یافته اروپایی در منطقه صنعتی- معدنی سیرجان همجوار گندله سازی های گل گوهر اقدام به مشارکت نموده است.
مدیرعامل فولاد غدیرایرانیان گفت: شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با اتکا بر توانمندی های خود و در راستای آرمان و اهداف استراتژیک علاوه بر دستاوردهای تولیدی در 3 سال گذشته در ظرفیت اسمی بالغ بر 800 هزار تن در سال موفق به کسب دستاوردهایی از جمله: گواهینامه مدیریت کیفیت (2008- 9001 ISO)، کسب تندیس سیمین در سومین جایزه ملی پروژه برتر ایران (1390- 1391)، جایزه بهترین کیفیت محصول آهن اسفنجی از انجمن کیفیت ایران، دریافت نشان تعالی سازمان در مدیریت بحران اقتصادی، انتخاب و معرفی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان همراه با شرکت های فولاد خوزستان، فولاد خراسان، فولاد مبارکه و ذوب آهن توسط ایمیدرو به عنوان 5 شرکت برگزیده بهره ور ایران در جشنواره شاخص های بهره وری ایمیدرو است.
وی در ادامه از اهداف مهم سال 93 شرکت غدیر ایرانیان نام برد و افزود: فعالیت های اکتشافی و توسعه معادن در این شرکت از جمله برنامه های در دست این شرکت است وی همچنین خاطرنشان کرد این شرکت با تکیه بر مشارکت عمومی و با استفاده از کارگروه تخصصی برای جذب پتانسیل های مناسب سرمایه گذاری و تعالی سازمان گام بر می دارد .

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و سایت استیل ایران توفیقات روز افزون را برای این مجموعه پویا آرزومند است.

تصاویر
  • فولاد غدیر ایرانیان واحد نمونه صنعتی و معدنی سال 93 شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها