Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

تصویب بسته سیاستی توسعه اشتغال پایدار دولت یازدهم

یکشنبه، 15 تیر 1393 | Article Rating
بسته سیاستی- اجرایی توسعه اشتغال پایدار توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تهیه و به تصویب و تایید شورای‌عالی اشتغال رسید.
 وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد: «در راستای طراحی و تنظیم مجموعه جامعی از سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات برای سیاست‌گذاری و مدیریت بازار کار، بسته سیاستی- اجرایی توسعه اشتغال پایدار توسط این وزارتخانه به عنوان دبیر شورای‌عالی اشتغال تهیه و به تصویب و تایید شورای‌عالی اشتغال رسیده است.»
بر اساس این گزارش، در این بسته اجرایی بیش از 50 اقدام عملیاتی مفید و مناسب برای توانمندسازی نیروی کار و همچنین حمایت از بنگاه‌های کسب و کار پیش‌بینی شده است. مبنای نظری معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مواجهه با بازار کار در رویکرد جدیدی با عنوان حکمرانی در بازار کار متجلی شده است. در این رویکرد همگرایی، همراستایی و هماهنگی سیاست‌های پولی، مالی، کالا و خدمات با سیاست‌های بازار کار و ایجاد انسجام سیاستی مورد تاکید قرار می‌گیرد.
این گزارش می‌افزاید که برخورد ضربتی با موضوع اشتغال و بیکاری به عنوان یک راهکار کوتاه‌مدت مطلوب نظر دولت تدبیر و امید نیست و ضرورتی برای تکرار تجربه‌های ناموفق مشابه قبلی هم وجود ندارد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها