Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

بهاي نفت کاهش يافت

چهارشنبه، 18 تیر 1393 | Article Rating
در بحبوحه انتظار دلالان برای انتشار گزارش هفتگی ذخایر نفتی آمریکا که می تواند تا حد زیادی وضع بازار عرضه و تقاضا در بازار نفت را مشخص کند، بهای نفت در معاملات روز چهارشنبه بازارهای آسیایی کاهش یافت.

نفت خام سبک شیرین آمریکا یا همان وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه اوت با دو سنت کاهش بشکه ای یکصد و سه دلار و سی و هشت سنت خرید و فروش شد و نفت برنت دریای شمال نیز با سیزده سنت کاهش 108 دلار و هشتادو یک سنت معامله شد. 

دلالان می گویند با توجه به اینکه اکنون در فصل اوج مصرف در آمریکا به علت افزایش مصرف بنزین و گازوییل هستیم دلالان و سرمایه گذاران منتظر انتشار آمار هفتگی ذخایر آمریکا هستند که بتوانند تصویری از میزان تقاضا در آمریکا به دست آورند. گفتنی است آمریکایی ها به طور سنتی در تعطیلات تابستانی با خودرو به مسافرت می روند و در این فصل مصرف سوخت وسایل نقلیه در این کشور به شدت افزایش می یابد. 

براساس پیش بینی ها ذخایر نفت هام آمریکا در هفته منتهی به چهارم ژوئیه دو میلیون بشکه کاهش یافته است. آمار ذخایر گازوئیل این کشور نیز احتمالا از کاهش سیصد هزار بشکه ای حکایت خواهد داشت و با این حال ذخایر دیگر محصولات نفتی از جمله نفت کوره و دیزل احتمالا یک میلیون و سیصد هزار بشکه افزایش خواهد یافت. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نفت خام برنت نیز از سوم ژوئیه که لیبی از باز شدن دو ترمینال صادرات نفت این کشور خبر داد، بیش از سه دلار کاهش یافته است. به گفته تحلیلگران ظرفیت صادراتی بنادر راس لنوف و الصدرا روزانه حدود پانصد هزار بشکه است. 
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها