Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کارخانه صبا فولاد زاگرس به بهره برداری رسید
 

کارخانه صبا فولاد زاگرس به بهره برداری رسید

یکشنبه، 19 مرداد 1393 | Article Rating

همزمان با سفر هیئت دولت بهاستان چهارمحال و بختیاری، کارخانه نورد مقاطع فولادی صبا فولاد زاگرس با حضوروزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مقامات استانی به صورت رسمی افتتاح شد.

حمید رضا طاهری زاده، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این واحد فولادی در آیین افتتاحیه اظهار داشت: صبا فولاد زاگرس باسرمایه‌گذاری 945 میلیاردی ریالی و 14 میلیون یورویی به صورت سرمایه گذاری صددرصدی بخش خصوصی و بدون هیچ گونه وامی از سیستم بانکی شروع بکار کرده است.

به گزارش استیل ایران، طاهریزاده با اشاره به کمبود مواد اولیه برای افزایش ظرفیت تولید گفت: ما به لحاظ مصرف شمش مشکل داریم و حتی با پیشنهاد خرید شمش با قیمت فوب خلیج فارس باز هم تامین شمش برای واحدهایی چون فولاد زاگرس صورت نمی گیرد.

نعمت زاده در پاسخ، با اشاره به اینکه بالای 30میلیون تن ظرفیت تولید نورد و 17 میلیون تن ظرفیت شمش در کشور داریم تصریح کرد: شاید ایجاد محدودیت صادراتی برای واحدهای بزرگ شمش به مصلحت نباشد اما از نظر ما اولویت اول تامین نیاز داخل است.

شایان ذکر است کارخانه صبا فولاد زاگرس با ظرفیت تولید سالیانه 400 هزار تن فولاد ومقاطع فولادی درشهرک صنعتی سفیددشت شهرکرد استان چهارمحال وبختیاری واقع شده است. 

تصاویر
  • کارخانه صبا فولاد زاگرس به بهره برداری رسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها