Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نقش موثر سرمایه‎گذاری فولاد مبارکه در اقتصاد کشور
 

نقش موثر سرمایه‎گذاری فولاد مبارکه در اقتصاد کشور

ﺳﻪشنبه، 04 شهریور 1393 | Article Rating
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت فولاد مبارکه بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در کشور است که امید داریم بتوانیم با سرمایه‌گذاری‎هايی که انجام می‌دهیم می‌توانیم در آینده نزدیک به خودکفايی برسیم.

محمدرضا نعمت‎زاده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهوري در طرح‌های صنعتی مشوق نخست ما است و تلاش داریم در هیئت دولت به توسعه فعالیت‌های دولتی در کشور بپردازد.

وی افزود: این مساله نیازمند سرمایه‌گذاری مناسب برای تکمیل پروژه‌ها است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: صنعت فولاد کشور از صنایع پایه کشوری است که وزرارت صنعت و معدن توجه ویژه‌ای به آن دارد.

وی بیان کرد: متاسفانه سال‌های گذشته به سبب مشکلاتی که وجود داشت مانند تحریم‌ها و مشکلات دیگر زنجیره حلقه تولید کشور با سرمایه‌گذاران دچار اختلال شد.

نعمت‎زاده افزود: کمبود مواد اولیه داریم و با همه سرمایه‎گذاری‎ها باید این زنجیره کامل شود و به صورت متعادل و هم‌وزن پیش برویم

وی بیان کرد: متاسفانه محدودیت‌‌هايی داریم اما در تولید سنگ آهن وضعیت خوبی داریم اما اگر مواد اولیه مانند گندله به این شرکت اضافه شود طرح‌های تکمیلی به نتیجه می‎رسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در کشور است که امید داریم بتوانیم با سرمایه‌گذاری‎هايی که انجام می‌دهیم می‌توانیم در آینده نزدیک به خودکفايی برسیم و از باب اقتصادی هم از دانش فنی و هم از ساخت تجهیزات مناسب بهره‌ ببریم و گام موثری در اقتصاد کشور برداریم.

تصاویر
  • نقش موثر سرمایه‎گذاری فولاد مبارکه در اقتصاد کشور
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها