Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کارخانه تولید میلگرد و مصنوعات فلزی در مازندران بهره‌برداری شد
 

کارخانه تولید میلگرد و مصنوعات فلزی در مازندران بهره‌برداری شد

شنبه، 08 شهریور 1393 | Article Rating
شرکت فولاد البرز ایرانیان، تولیدکننده میلگرد و دیگر مصنوعات فلزی همزمان باهفته دولت با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان میاندرود واقع در استان مازندران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این شرکت هم‌اکنون ظرفیت تولید حدود 800 هزار تن میلگرد را دارد و 600 نفر هم به صورت مستقیم در آن مشغول به کار شدند.

ظرفیت تولید در شرکت فولاد البرز ایرانیان در فاز تکمیلی که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد به یک میلیون و 400 هزار تن انواع مصنوعات فلزی افزایش خواهد یافت و برای 400 نفر دیگر نیز شغل ایجاد می کند.

ساخت این کارخانه از سال 91 آغاز شد و بر اساس اعلام مسوولان حدود 40 درصد از سرمایه‌گذاری آن از طریق منابع ارزی از سوی دولت تامین شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین بهره‌برداری از این واحد تولیدی گفت: امروز توان طراحی و ساخت تجهیزات در داخل کشور توسعه یافته است و انتظار این است که صاحبان واحدهای صنعتی از تولیدات و تجهیزات داخلی استفاده کنند.

ˈمحمدرضا نعمت زاده با تاکید بر اینکه صنعت در کنار محیط زیست در تمامی نقاط کشور به ویژه مازندران توان توسعه را دارد، افزود: امیدواریم حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی به صنعت نزدیک شوند و صاحبان صنایع نیز با استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته مقررات و آیین نامه‌های زیست محیطی را رعایت کنند.

تصاویر
  • کارخانه تولید میلگرد و مصنوعات فلزی در مازندران بهره‌برداری شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها