Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
گشایش اعتبار ۶ طرح فولادی
 

گشایش اعتبار ۶ طرح فولادی

چهارشنبه، 12 شهریور 1393 | Article Rating
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: هفت طرح فولادی استانی که از سال 1385 آغاز شده و به لحاظ مشکلات مالی معطل مانده بود، اکنون با پشتیبانی این بانک گشایش اعتبار 6 طرح آن صورت گرفت.

علی اشرف افخمی در خصوص آخرین وضعیت هفت طرح فولادی استانی توضیح داد: مجموع تامین مالی هفت طرح یادشده بیش از 1.7 میلیارد یورو بود که برای 6 طرح گشایش اعتبار شده و طرح سبزوار (خراسان رضوی) نیز ظرف یک تا دو ماه آینده گشایش اعتبار خواهد شد.

طرحهای فولادی استانی در سپید دشت (چهارمحال و بختیاری)، قائنات (خراسان جنوبی)، نی ریز (فارس)، میانه (آذربایجان شرقی)، شادگان (خوزستان)، بافت (کرمان) و سبزوار (خراسان رضوی) واقع شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته برای فولاد سپیددشت در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین طرح 285 میلیون یورو گشایش اعتبار شد.

طرحهای هفتگانه فولادی دارای ظرفیت 800 هزار تن هستند که امکان افزایش به یک میلیون تن را دارند.

مدیرعامل بانک صنعت ومعدن توضیح داد: علت تامین مالی طرحهای فولادی که اکنون تحت مدیریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) قرار دارند، یا به بخش خصوصی واگذار شده اند، در دست واگذاری قرار دارند.

افخمی اضافه کرد: بانک صنعت و معدن علاوه بر طرحهای یادشده، طرحهای فولادی زیادی را که در مقیاس کوچک و متوسط قرار می گیرند و ظرفیت های 400 تا 600 هزار تن دارند، تامین مالی می کند.

وی طرحهای فولادی در استانهای یزد، کرمانشاه، سیستان وبلوچستان، کرمان و معدنی در کردستان را به عنوان برنامه های اجرا شده یا در دست بررسی از سوی این بانک ذکر کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پاسخ به سوال دیگر ایرنا در خصوص سهم بخش معدن در اجرای پروژه های تحت پوشش بانک، اظهار داشت: بخش معدن در تامین مالی پروژه ها مغفول نیست، بلکه تامین مالی پروژه های زیرساخت در روند فعالیت معادن موثر است و در عین حال صنایع معدنی نیز در پوشش بانکی قرار گرفته اند.

تصاویر
  • گشایش اعتبار ۶ طرح فولادی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها