Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پیشنهادات ایمیدرو به کمیسیون اقتصادی دولت رفت
 

پیشنهادات ایمیدرو به کمیسیون اقتصادی دولت رفت

یکشنبه، 16 شهریور 1393 | Article Rating
رییس هیات عامل ایمیدرو خبر داد: 7 پیشنهاد این سازمان در قالب راهکارهای بخش معدن برای خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی به کمیسیون اقتصادی دولت رفت.

مهدی کرباسیان با اشاره به پیگیریهای انجام شده برای گنجاندن راهکارهای حوزه معدن و صنایع معدنی در لایحه خروج از رکود گفت: با توجه به نظر مساعد دولت و تصویب کلیات طرح این سازمان، پیشنهادهای هفتگانه ایمیدرو برای بررسی به کمیسیون اقتصادی دولت رفت.

وی با تاکید بر اینکه پیشنهادهای ایمیدرو که بر مبنای توانمندی های داخلی و اقتصاد مقاومتی طراحی شده قرار است در نخستین جلسه کمیسیون اقتصادی دولت مطرح شود، تصریح کرد: ارایه تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار، تخصیص 65درصد از درآمدهای حاصل از بهره مالکانه، پرداخت مستمر حق انتفاع از معادن و تخصیص حداقل 70درصد از منابع مالی پیش بینی شده در بودجه سال جاری بخشی از پیشنهادهای ایمیدرو به دولت است.

کرباسیان به حمایت دولت از سازمان های توسعه ای اشاره کرد و ادامه داد: ارایه مجوز برای تامین سرمایه طرح های توسعه ای، پرداخت هزینه زیرساخت های معدنی از محل حقوق دولتی معادن و تخصیص 70درصد از منابع فروش شرکت ها برای اجرای طرح های ایمیدرو، بخش دیگری از پیشنهاد های این سازمان را شامل می شود.
به گفته معاون وزیر صنعت معدن و تجارت پیشنهاد دیگر ایمیدرو را تقویت صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی اعلام کرد و افزود: افزایش سرمایه این صندوق گام اساسی برای حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاری ها و پوشش خطرپذیری در این بخش به شمار می آید.

تصاویر
  • پیشنهادات ایمیدرو به کمیسیون اقتصادی دولت رفت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها