Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش صادرات فولاد خراسان به کشورهای همسایه
 

افزایش صادرات فولاد خراسان به کشورهای همسایه

یکشنبه، 16 شهریور 1393 | Article Rating

وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: مجتمع فولاد خراسان با قابليت‌هاي خود و افزایش ظرفیت توليد، می‌تواند در بازارهای صادراتی در کشورهای آسیای میانه و همجوار جمهوری اسلامی ایران حضور داشته باشد.

به گزارش استیل ایران به نقل از  خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت‌زاده در هشتمین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان خراسان رضوی ضمن بازدید طرح‌های توسعه‌ 1 و 2 مجتمع فولاد خراسان در شهرستان نیشابور با بیان این مطلب افزود: مشوق‌های لازم برای کاهش هزینه‌های حمل صادراتی از سوی دولت به بخش فولاد در نظر گرفته خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شد: درخصوص اختصاص 20 درصد از 60 درصد موضوع فراخوان سرمایه‌گذاری در منطقه «سنگان خواف» با شرایط مزایده و کشف قیمت به منظور تکمیل زنجیره تولید فولاد در این منطقه با مجتمع فولاد خراسان حمايت خواهیم کرد.

مجتمع فولاد خراسان از بزرگترين تولیدكنندگان  فولاد در ایران محسوب شده که با راه‌اندازی دو طرح توسعه‌ای خود تولید فولاد خام را از 600 هزار تن به 2 میلیون و 200هزار تن در پايان سال آينده خواهد رساند.

همچنین با پیشرفت بیش از 80 درصد فیزیکی دو طرح توسعه‌ای مجتمع فولاد خراسان با توجه به شرایط چشم‌انداز 1404 رسیدن به تولید 5 میلیون تن مي رسد.


تصاویر
  • افزایش صادرات فولاد خراسان به کشورهای همسایه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها