Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
به دلیل کمبود گندله کارخانه عظیم فولاد هرمزگان در خطر است
 

به دلیل کمبود گندله کارخانه عظیم فولاد هرمزگان در خطر است

دوشنبه، 17 شهریور 1393 | Article Rating
نماینده ولی فقیه در بندرعباس گفت: مجموعه فولاد هرمزگان که در حال توسعه و عظیم شدن است به دلیل کمبود مواد اولیه با بحران مواجه شده است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: در بازدیدی که از فولاد مبارکه اصفهان داشتیم به دلیل اینکه فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان هم سرنوشت هستند و با خشکسالی و کم آبی که اصفهان را تهدید می کند و به دلیل منابع خدادادی که در استان وجود دارد از جمله آب دریا فولاد مبارکه طرحهای توسعه ای خود را در فولاد هرمزگان اجرا می کند که رهاورد آن ایجاد اشتغال خواهد بود.

وي با اشاره به سرمایه بزرگ صنعت فولاد برای استان هرمزگان گفت: متاسفانه با برخی از تصمیمهای نادرست و تامین نشدن گندله این کارخانه که از مواد موردنیاز برای تولید فولاد است، کارخانه فولاد هرمزگان در خطر سقوط است.

آیت الله نعیم آبادی از کمبود مواد اولیه به خصوص گندله به عنوان مهمترین مشکل تولید فولاد در هرمزگان نام برد و گفت: با این کمبودها نمی توان به تولید 10 میلیون تن دست پیدا کرد.

وي بیان داشت: کار عظیمی در خصوص ایجاد صنایع تولید فولاد در غرب بندرعباس انجام شده است ، اما به دلیل کمبود گندله کارخانه عظیم فولاد هرمزگان در خطر سقوط است.

تصاویر
  • به دلیل کمبود گندله کارخانه عظیم فولاد هرمزگان در خطر است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها