Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی راهبردی صنعت فولاد ایران
 

برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی راهبردی صنعت فولاد ایران

پنجشنبه، 20 شهریور 1393 | Article Rating

، محمد پیشروچی،رئیس ستاد خبری برگزاری کنفرانس بین‌المللی راهبردی صنعت فولاد ایران با بیان اینکه  در این کنفرانس ضمن  بررسی همه جانبه فرصتهای سرمایه گذاری در تمامی بخشهای این صنعت و بهینه سازی و به روز رسانی  تولید فولاد در ایران می پردازد گفت:حاضران به تحلیل و بررسی وضعیت تکنولوژیکی  و رشد متوازن صنعت فولاد و زیرساختهای مورد نیاز این صنعت و ارزیابی بازارهای داخلی و منطقه ای آن خواهند پرداخت . این کنفرانس فرصت بسیار مناسبی است که در آن پروژه ها و فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت فولاد با عنایت به مزیتهای نسبی این صنعت در ایران ، با رویکرد جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و ارتقائ سطح تکنولوژی مطرح گردد.

محمد پیشروچی افزود: بررسی نقاط قوت و ضعف تکنولوژیکی در زیر ساختهای مورد نیاز صنعت فولاد ایران و صنایع وابسته از جمله اهدافی است که از یکسو سرمایه گذاران را به این بخشها هدایت خواهد کرد و از سوی دیگر موجب افزایش بهره وری در صنعت فولاد خواهد شد .

وی ادامه داد: نخستین کنفرانس بین المللی راهبردی صنعت فولاد ایران با مشارکت انجمن مهندسین متالورژی ایران توسط شرکت سهلان نما و شرکت رابین تجارت عرفان برگزار می شود . برخی از حامیان معنوی رویداد : وزارت صنعت معدن و تجارت ، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، شرکت ملی فولاد ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، سازمان ملی استاندارد ایران ، دانشگاه تهران ، دانشگاه تربیت مدرس می باشند.

گفتنی است : پروژه ها و پردازشهای علمی و تجاری این کنفرانس و توانمندیهایی که در نمایشگاه جانبی عرضه خواهند شد فرصتی فرا ملی را برای گسترش سرمایه گذاریها ، افزایش همکاریها و ارتقاء وضعیت فعالان صنعت فولاد کشور بوجود خواهد آورد .علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت : www.iransteeleco.com برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این رویداد مراجعه نمایند .

تصاویر
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی راهبردی صنعت فولاد ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها