Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
دانيلي در چابهار سرمايه‌گذاري مي‌كند
 

دانيلي در چابهار سرمايه‌گذاري مي‌كند

شنبه، 22 شهریور 1393 | Article Rating
معاون سرمایه‌گذاری و اقتصادی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: خط تولید و طراحی ماشین‌آلات کارخانه‌های فولاد و ذوب آهن توسط شرکت ایتالیایی در چابهار راه‌اندازی می‌شود.

شاهرخ انصاری آذربایجانی با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت ایتالیایی دانیلی از منطقه آزاد چابهار افزود: این منطقه فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری در بخش طراحی و تولید ماشین آلات کارخانجات ذوب آهن و فولاد است.

وی گفت: حضور هاب سوم پتروشیمی، هاب سوم خودروسازی و راه‌اندازی کارخانه‌های فولادی و معدنی در چابهار، فرصتهای مناسب برای ایجاد زنجیره در زمینه این صنایع بزرگ فراهم کرده است که اینک از سوی سرمایه‌گذاران شناسایی و مطرح می‌شود.

انصاری با اشاره به مزیتهای منحصر به فرد منطقه، از آمادگی سازمان برای واگذاری امکانات به سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: شرکت دانیلی ایتالیا یکی از سه شرکت بزرگ طراحی و تولید ماشین آلات کارخانجات فولاد و ذوب آهن است و امیدواریم در اشتغال، تجارت و توسعه منطقه بخوبی ایفای نقش کند.

مدیرعامل شرکت دانیلی نیز در بازدید از ظرفیت های منطقه آزاد چابهار گفت: کارخانه دانیلی بزرگترین کارخانه فولاد در جهان است و با توجه به فرصت طلایی در این منطقه بزودی خط تولید این کارخانه را راه اندازی می کنیم.

آرماندوکونزاتی سابقه این شرکت را یک قرن اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور 20 ساله در ایران و سرمایه گذاری در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات کارخانجات ذوب آهن و فولاد امیدواریم با آغاز به کار این کارخانه در چابهار شاهد توسعه منطقه باشیم.

وی، نگاه شرکت دانیلی برای بهبود اقتصادی ایران در زمینه فولاد را مثبت دانست و افزود: باید از ظرفیت های موجود در زمینه صنعت فولاد ایران به نحو شایسته استفاده کرد.

تصاویر
  • دانيلي در چابهار سرمايه‌گذاري مي‌كند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها