Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رایزنی فولادی‌ها با بانک مرکزی برای استمهال مجدد معوقات بانکی و دریافت تسهیلات جدید
 

رایزنی فولادی‌ها با بانک مرکزی برای استمهال مجدد معوقات بانکی و دریافت تسهیلات جدید

چهارشنبه، 26 شهریور 1393 | Article Rating
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اعلام اینکه هم‌ اکنون در حال رایزنی با بانک مرکزی برای حل مشکل معوقات بانکی واحد‌های فولادی هستیم، گفت: یکی از پیشنها‌د‌های واحد‌های تولیدی به بانک‌ مرکزی استمهال تسهیلات بانکی است .

وی با اشاره به اینکه هم‌ اکنون در حال رایزنی با بانک مرکزی برای حل مشکلات معوقات بانکی واحد‌های فولادی هستیم، افزود: در این جلسات راهکار‌هایی از سوی انجمن فولاد ایران و بانک مرکزی برای حل مشکل معوقات بانکی مطرح شده است اما هنوز به نتیجه نهایی دست پیدا نکرده‌ایم.

مدیر‌عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: یکی از پیشنها‌د‌های واحد‌های تولیدی به بانک‌مرکزی استمهال تسهیلات بانکی است که بانک مرکزی برای اجرایی شدن این پیشنهاد شروط خاص خود را اعلام می‌کند.

سبحانی ضمن بیان این که بانک مرکزی اعلام کرده است به شرط بازپرداخت یک جای کل بدهی‌ها جریمه‌های دیرکرد پرداخت تسهیلات را مورد بخشش قرار می‌دهد، افزود: این پیشنهاد در حالی مطرح می‌شود که تولید‌کننده هیچ پولی برای پرداخت معوقات ندارد چه برسد به اینکه بدهی خود را به صورت یکجا پرداخت کند.

وی ادامه داد: چنانچه بانک‌ مرکزی معوقات واحد‌های تولیدی را تمدید کند، تسهیلات دریافتی واحد‌ها از سیستم بانکی از حالت معوق خارج شده و این امکان برای تولید‌کنندگان به وجود می‌آید که تسهیلات جدیدی را دریافت کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اعلام اینکه امید‌واریم به زودی رایزنی‌ آنها با بانک‌مرکزی به نتیجه برسد و امکان دریافت تسهیلات برای واحد‌های تولیدی به وجود آید، گفت: چنانچه این امر صورت گیرد حجم بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی حل خواهد شد.

تصاویر
  • رایزنی فولادی‌ها با بانک مرکزی برای استمهال مجدد معوقات بانکی و دریافت تسهیلات جدید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها