Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ارسال لایحه اختصاص بخشی از فروش معادن به صندوق فولاد
 

ارسال لایحه اختصاص بخشی از فروش معادن به صندوق فولاد

ﺳﻪشنبه، 01 مهر 1393 | Article Rating
نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس با بیان اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد یک تا دو ماه عقب‌‌ مانده است، گفت: مقرر شد تا لایحه اختصاص بخشی از فروش فولاد و معادن به صندوق فولاد توسط دولت به مجلس ارسال شود.

به گزارش ماین نیوز، کمال علیپور به برگزاری جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: در جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت جدی درباره وضعیت بازنشستگان فولاد کشور بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد یک تا دو ماه عقب‌ مانده است، افزود: مقرر شد تا لایحه اختصاص بخشی از فروش فولاد و معادن به صندوق فولاد کشور توسط دولت به صورت فوریت به مجلس ارسال شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه ماهانه حدود 140 میلیارد تومان حقوق بازنشستگان صنعت فولاد پرداخت می‌شود و برای گردش مالی مناسب و حل مشکل عقب‌ماندگی پرداخت حقوق بازنشستگان تا 17 هزار میلیارد تومان نیاز است، خاطرنشان کرد: عقب‌ماندگی پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور از 120 روز به 60 روز کاهش یافت و تلاش می‌شود تا عقب‌ماندگی پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کشور حل شود.

وی از پیشنهاد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دریافت کمک از دولت به منظور حمایت از صندوق فولاد کشور و حل مشکل عقب‌ماندگی پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد خبر داد و گفت: وزیر قول پیگیری و حل مشکل صندوق فولاد کشور را داد.

علیپور به دستور پیگیری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پذیرش بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان سوادکوه در بیمارستان شهدای زیراب بدون پرداخت فرانشیز و حضور در بیمارستان ولیعصر قائمشهر اشاره کرد و یادآور شد: حل مشکلات کارخانه حریر قائمشهر و ارائه راهکار مناسب برای طلب 17 میلیارد تومان تامین اجتماعی از شرکت نساجی قائمشهر نیز از موضوعات دیگر بررسی شده با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

تصاویر
  • ارسال لایحه اختصاص بخشی از فروش معادن به صندوق فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها