Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولاد بافت هم با مشاركت بخش خصوصي فعال شد
 

فولاد بافت هم با مشاركت بخش خصوصي فعال شد

ﺳﻪشنبه، 01 مهر 1393 | Article Rating
فولاد بافت به عنوان پنجمين طرح استاني فولاد، ‌از وضعيت سكون خارج و با مشاركت بخش خصوصي فعال شد.

اين پروژه در راستاي استراتژي‌هاي جديد ايميدرو و سياستهاي كلان دولت يازدهم براي جذب سرمايه، با مشاركت 65 درصدي بخش خصوصي وارد مرحله تازه‌اي از اجرا شد.

قرارداد مشاركت اين طرح كه از ظرفيت توليد 800 هزار تا يك ميليون تن فولاد خام برخوردار است روز دوشنبه 31 شهريور ماه با حضور وزير صنعت معدن و تجارت،‌ رئيس هيات عامل ايميدرو (كارفرما) و مديرعامل بانك صنعت و معدن (بانك عامل) و شركت فولادسازان نوين به عنوان سرمايه‌گذار به امضاء‌ رسيد.

رئيس هيئت عامل ايميدرو در اين باره اظهار داشت:‌ فعال شدن يكي ديگر از طرحهاي استاني فولاد،‌ تنها در راستاي سياستهاي جديد براي جذب سرمايه و مشاركت بخش خصوصي در توسعه صنعت فولاد صورت گرفته است. علاوه بر اين چنين سياستي توانمندسازي شركتهاي خصوصي را نيز در پي دارد.

مهدي كرباسيان تصريح كرد:‌ يكي از بزرگترين سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران،‌ واگذار طرحها و جلب مشاركت بخش خصوصي بدون رد ديون بوده است اين در حالي است كه در سالهاي گذشته عمده پروژه‌ها در قالب رد ديون واگذار مي شد كه اهداف كلان خصوصي سازي را محقق نمي‌كرد.

به گفته وي پيشتر طرحهاي سپيد دشت، شادگان، ني‌ريز و ميانه بدين صورت و با سرمايه‌گذاري 65 درصدي بخش خصوصي فعال شده بودند. معاون وزير صنعت معدن و تجارت افزود: ‌دو طرح سبزوار و قائنات نيز در مرحله فراخوان براي مشاركت در سرمايه‌گذاري هستند.‌

تصاویر
  • فولاد بافت هم با مشاركت بخش خصوصي فعال شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها