Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تولید بیلت و اسلب اوکراین رو به بهبود
 

تولید بیلت و اسلب اوکراین رو به بهبود

دوشنبه، 07 مهر 1393 | Article Rating

صادرات بیلت و اسلب کارخانه متینوست اوکراین پس از درگیری های داخلی بالا رفت ولی در حال حاضر به نظر می رسد در بازار آزاد حداقل تا نوامبر فروش بالا نرود چون این کارخانه سعی دارد خطوط تولید داخلی خود را تامین کند. کارخانه ایلیچ نیز در حال حاضر مشابه ماه قبل تولید می کند .

کارخانه آزواستال که خط تولید اصلی تولید اسلب متینوست است تاکنون ٥٠ تا ٦٠ هزار تن در ماه اسلب در بازار نقدی عرضه داشته و ١٠٠ هزار تن در ماه نیز به خط تولید ورق تخت و ورق گرم متعلق به این گروه تولیدی عرضه می نمود. ماه جاری این کارخانه تولید را ٤٠ درصد نسبت به آگوست بالا برده و روزانه ١٠ هزار تن اسلب تولید می کند که ماه قبل ٧ هزار تن در روز بود. بدین ترتیب تولید ماهانه فولاد خام این کارخانه ٣٠٠ هزار تن در ماه است . مشخص است که متینوست سعی دارد به آمار تولید قبل از ناآرامی های داخلی باز گردد. علی رغم افزایش تولید بیلت و اسلب، هنوز فروش در بازار نقدی بالا نرفته و ظاهرا همه اسلب تولیدی آن به خطوط تولید ورق خود کارخانه ارسال می شود.

به گزارش ایفنا، کارخانه های شرق اوکراین از جمله ایلیچ، آزواستال و آلچوسک سعی دارند هر چه زودتر تولید را به سطح قبل از درگیری های داخلی بازگردانند و حضور خود را در بازار افزایش دهند.

تصاویر
  • تولید بیلت و اسلب اوکراین رو به بهبود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها