Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تمایل سرمایه‌گذاران به ساخت فولادسازی در سیستان و بلوچستان
 

تمایل سرمایه‌گذاران به ساخت فولادسازی در سیستان و بلوچستان

چهارشنبه، 09 مهر 1393 | Article Rating
مدیرکل امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده توسط مسئولان دولت تدبیر و امید، سرمایه گذاران به سمت استان سوق پیدا کرده‌اند و هفته گذشته یکی از سرمایه گذاران سیستان و بلوچستان ساکن در کانادا با حضور در استان برای احداث کارخانه فولاد با سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری اعلام آمادگی کرده است.

علیرضا نورا با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان با توجه به تنوع مواد معدنی موجود در آن، رنگین کمان معادن شناخته می‌شود، اظهارکرد: در سال جاری در سطح بیش از 80 هزار هکتار طرح‌های اکتشافی توسط شرکت‌های مهم دولتی مرتبط در حال اجرا می‌باشد.

وی تاکید کرد: 50 درصد صنایع استان مربوط به معدن است.

نورا گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر توجه زیادی به بخش صنعت و معدن استان نشده و این بخش می‌تواند بخش قابل توجهی از اشتغال استان را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل امور اقتصادی استاندار تصریح کرد: در حال حاضر سیستان و بلوچستان از لحاظ میزان ذخایر معدنی شناسایی شده کشور رتبه 9 و از لحاظ تعداد مجوزهای صادر شده اکتشاف رتبه 15 کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه خود را به سیستان و بلوچستان با توجه به محرومیت‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، معطوف کرده و امتیازات و معافیت های خاص را نیز در نظر گرفته است.

نورا خاطرنشان کرد: با توجه به پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرای دولت، سیستان و بلوچستان در آینده ای نزدیک شاهد تغییر و تحول بسیار خوبی خواهد بود.

تصاویر
  • تمایل سرمایه‌گذاران به ساخت فولادسازی در سیستان و بلوچستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها