Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نقشه راه دستیابی به ظرفیت ۵۵ میلیون تن فولاد نیاز به بررسی دارد
 

نقشه راه دستیابی به ظرفیت ۵۵ میلیون تن فولاد نیاز به بررسی دارد

جمعه، 30 آبان 1393 | Article Rating
رئیس کمیسیون معدن اتاق ایران معتقد است: براساس سند چشم انداز 1404 ظرفیت تولید فولاد 55 میلیون تن پیش بینی شده اما این مهم نیاز به بررسی دارد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، محمدرضا بهرامن اظهار داشت: شرایط اقلیم خشک کشور یک دغدغه جدی است ، زیرا واحدهای فولادسازی باید با بهره گیری از منابع آب بتوانند تداوم تولید داشته باشند، بنابراین چنانچه اهبرد نادرستی تعریف شده باید آن را تغییر داد.

جمهوری اسلامی ایران پانزدهمین کشور فولادساز جهان محسوب می شود و سال گذشته 15.6 میلیون تن فولاد خام و 16.5 میلیون تن انواع تولیدات فولادی به بازار مصرف عرضه کرد.

مجموع فولاد خام تولیدی در سال گذشته نسبت به سال 91 رشد 8.8 درصدی داشت و تولیدات فولادی در پایان 1392 در مقایسه با سال 1391 کاهش پنج درصدی را نشان داد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز ضرورت ایجاد واحدهای فولادسازی در کنار آب های آزاد مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته و ایران نیز در برنامه های خود این مهم ر مورد توجه قرار داده است.

بهرامن با بیان آنکه تولید فولاد در چارچوب زنجیره سنگ آهن تا شمش باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: نکته مهم این است که با کیفیت امروز تولیدات ایران، می توانیم بازار را از رقبا گرفته و خود را به عنوان صادرکننده معرفی نمائیم.

تصاویر
  • نقشه راه دستیابی به ظرفیت ۵۵ میلیون تن فولاد نیاز به بررسی دارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها