Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
مسدود کردن راه‌های فرار آهن‌فروشان
 

مسدود کردن راه‌های فرار آهن‌فروشان

یکشنبه، 18 آبان 1393 | Article Rating
مدیرکل نظارت بر مالیات ارزش افزوده از برگزاری جلسه با اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای فراخوان مرحله ششم ارزش افزوده خبر داد.

احمدی با بیان این مطلب که زمان فراخوان مرحله ششم مالیات ارزش افزوده مشخص نیست، گفت: در حال برگزاری جلساتی با اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تعیین مشمولین جدید هستیم اما تصمیم نهایی گرفته نشده است.

وی در خصوص فرار مالیاتی آهن فروشان با روش تغییر مجوز خود به آهنگری، گفت: آهن فروشان نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند درست است که آهنگران مشمول نمی‌شوند و آهن فروشان ملزم به پرداخت ارزش افزوده هستند اما ما تمام ابزار نظارتی را برای برخورد با چنین تخلفاتی به کار گرفته‌ایم.

احمدی با تاکید بر اینکه راه‌های فرار را بر این گروه خواهیم بست، ادامه داد: از نظر قانون گروهی که بخواهند از طرق مختلف از پرداخت مالیات ارزش افزوده فرار کنند شناسایی شده و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

مدیرکل نظارت بر مالیات ارزش افزوده در خصوص پرداخت مالیات ارزش افزوده طلافروشان گفت: مشکل ما با طلافروشان در مورد چند مرحله‌ای گرفتن ارزش افزوده حل شده است، اما هنوز هم برای پرداخت ارزش افزوده از سوی این صنف گارد وجود دارد و برای پرداخت مالیات ارزش افزوده رضایت ندارند.

وی با بیان این مطلب که گروهی از طلافروشان ارزش افزوده خود را پرداخت می‌کنند و گروهی دیگر از آن سر باز می‌زنند، افزود: سازمان مالیاتی حساسیت ویژه‌ای بر روی ارزش افزوده طلافروشان دارند.

تصاویر
  • مسدود کردن راه‌های فرار آهن‌فروشان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها